Nu Online
Momenteel zijn er 673 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

11-1-2012 14:27:14
Hallo bruidjes,

ik zit met een vraagje ivm de huwelijksreis.
Wij zouden graag naar Luxor gaan op huwelijksreis,maar gezien de politieke instabiliteit
zegt iedereen dat dit geen goed idee is. wat denken jullie hiervan want wij vinden
dit echt een moeilijke keuze.

Groetjes

Stefanie

Stefanie
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 833

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik11-1-2012 14:29:52

Mijn grootvader is geweest en heeft hier niets van ondervonden. Zolang je in de toeristische gebieden blijft valt dat echt wel goed mee hoor. En het is nog bijna tien maanden he, wie weet hoe het er dan aan toe zal gaan. Je kan misschien boeken met een goede annulatieverzekering (checken of dergelijke dingen gedekt zijn) en dan als het nodig zou zijn alsnog ergens anders boeken?

Emy
30-6-2012

Stefanie
8-9-2012
 Meld misbruik11-1-2012 14:58:29

Ja we kunnen het risico nemen maar het blijft denk ik altijd gevaarlijk.
Je bent ook nooit verzekerd voor politieke kwesties

groetjes

Nele
8-9-2012
 Meld misbruik11-1-2012 15:19:14

Daarom hebben wij besloten om naar Turkije te gaan ( lijkt misschien niet de geweldigste honeymoonkeuze);.. Van het reisbureau zeiden ze ons dat dit veel wordt genomen. Hotels in Turkije kan je niet vergelijken met spanje etc...
Tunesie en Egypte vonden we ook een risico... In het reisbureau zeiden ze ons wel dat het veilig was om te reizen naar deze landen..

Tania
14-7-2012
 Meld misbruik12-1-2012 7:30:37

Stefanie

Wij zijn de voorbije 5 jaar steeds naar Egypte geweest. Ook vorig jaar tijdens de "politieke instabiliteit" en we hebben hier niets van gemerkt, iets rustiger zelfs omdat veel mensen inderdaad niet durven maar ik heb me niet 1 min ongemakkelijk gevoeld!
Veel succes met je keuze!

Tania

Stefanie
8-9-2012
 Meld misbruik12-1-2012 9:08:04

hey Tania,
Naar luxor dan? in juni zijn het wel nog eens verkiezingen ook he... :(

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik12-1-2012 12:16:13

Ik zou dolgraag eens een keer naar Egypte gaan maar omwille van de onstabiele politieke situatie en het geweld blijf ik toch weg uit de regio. Een collega van mij heeft paar jaar geleden een cruise op de Nijl gedaan (lijkt mij fantastisch) en toen ik haar vroeg naar het veiligheidsgevoel zei ze "geen probleem mee gehad" maar toen ze haar verhaal deed bleek dat ze telkens toch gewapende bewaking enzo gezien had om te zorgen dat zij veilig overal geraakten enzo (bij de uitstappen die ze maakten)... tja dan hoeft het voor mij niet hoor...
Als het in juni inderdaad verkiezingen zijn daar, zou ik het toch niet riskeren.
groetjes

Stefanie
8-9-2012
 Meld misbruik12-1-2012 18:00:49

heeft er soms iemand ervaring met cyprus of sicilie, dat zijn namelijk de andere opties :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums