Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locatie voor huwelijksviering

11-1-2012 14:47:08

Hey iedereen,

Ik ben in november ten huwelijk gevraagd en wij gaan trouwen op 16/06/2012. Heeeeeeel snel dus maar ik ben niet iemand die een jaar kan wachten, veel te ongeduldig daarvoor. Wij zijn opzoek naar een superleuke ( buitenlocatie) voor onze rent a priest viering. ( tussen gent en antwerpen)We hebben al een optie op een zaal maar willen heel graag leuke tips nog even verder onderzoeken. ( wetende dat alles al volgeboekt is als je zo kort op de bal speelt.) Indien jullie suggesties hebben, laat maar weten hé.

Alvast bedankt !!
Groetjes
Debby

debby
15-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 917

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik11-1-2012 16:34:13

wij hebben enorm veel mogelijkheden afgezocht ... soms was het gewoon niet mogelijk ... soms viel het zeer duur uit. uiteindelijk doen we het in onze eigen tuin! we vinden dit nu wel fantastisch want we wonen er dan toch bijna 2 jaar samen :)

debby
15-7-2012
 Meld misbruik11-1-2012 18:54:04

Hey Dorien,

Dat kan ik geloven. Wij hebben ons ook al suf gepiekerd, uren aan het kijken geweest, talloze telefoontjes en inderdaad niet alles is mogelijk. Meestal gaat die viering dan door in de tuin van een feestzaal ofzo. Maar mits alles al volzet is en inderdaad soms echt te duur is denken wij ook soms al eens aan een viering in de tuin. Alleen vind ik het dan zo jammer dat iedereen, collega's en kennissen dan echt in je privé zitten. Ik hou werk en privé graag gescheiden ;-) Allesinds heel veel succes en plezier met jullie viering ...

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik11-1-2012 20:29:15

ja naar onze viering komen enkel onze families en onze allerbeste vrienden he! natuurlijk houden we het in tuin beperkt... wie we vinden dat er moet bij zijn zullen worden uitgenodigd. +- 50 man

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik12-1-2012 9:24:41

Hey Debby,
Misschien kan je eens zien of De Watermeulen nog vrij is? Dat is in Kruibeke.
Het is een feestzaal, maar je kan daar ook je ceremonie doen. Ze hebben een grote & een kleine zaal. Ze hebben ook een tuin waar je je ceremonie kan laten doorgaan (beide zalen komen uit op die tuin), en er kan ook een tent gezet worden igv slecht weer.
Wij zijn in de kerstvakantie gaan zien, maar gaan onze trouw uitstellen (was oorspronkelijk gepland in 2012). Nu we meer tijd hebben, gaan we ook meer zalen vergelijken. Maar De Watermeulen is qua budget zéker heel interessant (vonden wij), dus die blijft zeker nog op ons lijstje staan.

Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info