Terug naar overzicht
wij hebben enorm veel mogelijkheden afgezocht ... soms was het gewoon niet mogelijk ... soms viel het zeer duur uit. uiteindelijk doen we het in onze eigen tuin! we vinden dit nu wel fantastisch want we wonen er dan toch bijna 2 jaar samen :)
Hey Dorien,Dat kan ik geloven. Wij hebben ons ook al suf gepiekerd, uren aan het kijken geweest, talloze telefoontjes en inderdaad niet alles is mogelijk. Meestal gaat die viering dan door in de tuin van een feestzaal ofzo. Maar mits alles al volzet is en inderdaad soms echt te duur is denken wij ook soms al eens aan een viering in de tuin. Alleen vind ik het dan zo jammer dat iedereen, collega's en kennissen dan echt in je privé zitten. Ik hou werk en privé graag gescheiden ;-) Allesinds heel veel succes en plezier met jullie viering ...
ja naar onze viering komen enkel onze families en onze allerbeste vrienden he! natuurlijk houden we het in tuin beperkt... wie we vinden dat er moet bij zijn zullen worden uitgenodigd. +- 50 man
Hey Debby,Misschien kan je eens zien of De Watermeulen nog vrij is? Dat is in Kruibeke.Het is een feestzaal, maar je kan daar ook je ceremonie doen. Ze hebben een grote & een kleine zaal. Ze hebben ook een tuin waar je je ceremonie kan laten doorgaan (beide zalen komen uit op die tuin), en er kan ook een tent gezet worden igv slecht weer.Wij zijn in de kerstvakantie gaan zien, maar gaan onze trouw uitstellen (was oorspronkelijk gepland in 2012). Nu we meer tijd hebben, gaan we ook meer zalen vergelijken. Maar De Watermeulen is qua budget zéker heel interessant (vonden wij), dus die blijft zeker nog op ons lijstje staan.Katrien