Nu Online
Momenteel zijn er 589 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Win For Life

12-1-2012 9:15:01
Zoals ik hier nogal gelezen heb, zou ik ook graag op onze uitnodging vermelden dat we graag een win for life ticketje per koppel zouden ontvangen, indien ze dat willen. nu zijn er twee mogelijkheden om dat aan te kaarten...

Wij nodigen je uit voor het avondfeest
waar, wanneer, hoelaat, Toegangsticket? Win for life ticketje :)

OF
Cadeautip
BEXX ... + 1 win for life ticket

wat denken jullie ? OF hoe doe jij het?

Liefs.

Heidi
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 44 | Gelezen: 4940

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik12-1-2012 9:38:30

super tof idee, ik volg hier eventjes mee ;)

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik12-1-2012 9:59:09

Hey Heidi,

Dat is een superidee!! Jammer dat onze huwelijksuitnodigingen reeds verstuurd zijn. Je moest zo maar eens even win for life winnen hé! :-) Ik vind je ideetje van toegangsticket: win for life ticket supertof!

Nog veel succes!!

Liefs Tinneke

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik12-1-2012 10:31:49

Inderdaad leuk om te vrage! Ik heb al gehoord via familie over een koppel dat zo twee winnende lotjes had, moet echt zalig zijn!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik12-1-2012 10:39:46

We kunnen er maar van dromen hé :)
als er 200 man komt, en al zijn er maar 50 die iets van waarde hebben (5 euro, 10 euro...) alle beetjes zijn welkom hé :)

Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik12-1-2012 11:25:59

Wij hebben geschreven : als entree breng een win for life krasbiljetje mee ;-)
Je zou maar is winnen he, dat zou toch gewoon super zijn.

En idd alle beetjes zijn welkom ;-)

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik12-1-2012 11:45:49

Super idee :D

lien
4-5-2013
 Meld misbruik12-1-2012 13:16:44

ik heb dat verhaal ook al gehoord van die mensen die twee win for lifes hadden :-) !! inderdaad leuk, ik heb daar eerst ook nog voer nagedacht maar ik ga het niet riskeren. want ik heb nooit geluk met kraslootjes en dan heb ik liever die 300 euro cash :-) !!

Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik12-1-2012 14:32:04

Super leuk ideetje!

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik12-1-2012 14:40:24

heylah onze cm had ons dat ook voorgesteld... en wij waren nu ook aant denken om erop te zetten "toegangsticket => 1 win for life" en dan onderaan de uitnodiging zouden we toch nog als cadeautip een zetten... je weet maar nooit dat de mensen enkel en alleen het krasbiljetje mee hebben

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik12-1-2012 14:55:30

Hey...

Klinkt idd wel leuk...
Amai, zou echt wel super zijn als er een winnend lotje in zou zitten...

Ik ga dit hier ook zeker volgen, want vind dit echt super en heel origineel...

Ga dit vanavond eens bespreken met mijn hubby to be se :))

Groetjes,
Nathalie

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik12-1-2012 14:59:35

Vind dit ook wel een leuk idee... maar gaan er dan geen mensen zijn dat denken dat hun kado enkel dat ticketje hoeft te zijn vraag ik me dan af? Zeker diegenen die enkel voor het dansfeest komen...
Nu als er bij 1 van die ticketjes een Win for Life zit is er natuurlijk geen enkel probleem, integendeel

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik12-1-2012 15:04:54

als je redeneert "dat win for life ticketje is het enige dat ze dan krijgen" dan ben je toch een raar iemand denk ik :)

ik verwacht eerder "mopjes" het cadeaubedrag in ticketten, en dat wil ik ook vermijden natuurlijk :)

ik ga eigenlijk uit dat iedereen die zo'n uitnodiging heeft wel doorheeft wat je daarmee bedoelt... geef een cadeau'tje, en breng gewoon één ticketje mee... want hoe we het ook formuleren, het staat er beide op hé, het ticketje én het rekeningnummer...
ik weet dus alleen niet goed hoe te formuleren :)

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik12-1-2012 15:07:06

Sommige mensen kunnen ook gewoon hèèl raar zijn Heidi :)

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik12-1-2012 21:18:04

mja als je wint is het mooi maar als je de grote pot wint zou je dit enkel kunnen gebruiken voor LUXEspullen!

Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik12-1-2012 21:49:56

hoe bedoel je dorien?

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik12-1-2012 21:59:39

awel vrienden van mijn zus hadden de grote prijs gewonnen met win for live tickets ... zij mogen dit enkel voor echt grote zaken gebruiken bv. luxereizen, huismeubels enzovoort ... het zou bij wetgevingen daarrond staan. heb ze zelf nog wel niet opgezocht. en wij zetten in ieder geval ook wfl tickets op onze uitnodigingen :)

Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik13-1-2012 7:28:36

Zou er ookw el eentje bijzetten denk ik. JE weet maar nooit! Wij zouden het zeker voor een afbetaling van een huis kunnen gebruiken. Of mag dit dan niet?

Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik13-1-2012 8:03:20

Het lijkt mij toch wel straf dat je het enkel zou mogen gebruiken voor grote zaken, als je euromillions wint ofzo is dit ook niet bepaald via de wet wat je ermee mag doen.

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik13-1-2012 8:11:39

ben eens gaan zoeken, maar niets te vinden van die regeltjes over hoe je het geld mag spenderen

Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik13-1-2012 8:13:02

Heb ook eens gaan kijken op de site van de nationale loterij en daar staat er idd niks op van hoe je het mag spenderen. De wettelijke bepalingen staan erbij en staat er allesinds niet tussen.

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik13-1-2012 11:07:19

tzou ook maar vreemd zijn als je geld wint, dat zij beslissen voor wat je het mag gebruiken!

Ik vind het idee wel super leuk van de win for life ticketjes, maar ik weet niet of ik dit zou durven vermelden. Is dit niet wat vreemd? Zelf te zeggen wat de mensen moeten meebrengen? Als ik het zou doen, zou ik een iets vrijblijvender tekst opzetten, maar hoe moet je dit dan formuleren? :-)

Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik13-1-2012 22:54:45

Haha we zijn precies al zeker dat we gaan winnen. Zeg nog een vraagje.
Mijn zus vond dat het onbeleefd was om te zeggen cadeautip: enveloppe + 1 win for life ticket.
Zo verplicht je ze om een mee te brengen bovenop het andere bedrag. En dat alle mensen daar dan om moeten En dat je eigenlijk wel tip mag geven maar nooiot expliciet iets mag vragen. Ik natuurlijk heel ontgoocheld/
Een vriendin zei dan weer misschien zet je beter naast enveloppe en rekeningnummer
"ook welkom: een win for life ticket'" Is dit dan minder verplichtend en onbeleefd?
Maar zullen er zo geen mensen zijn die het volleidge bedrag in win for life ticketten zullen geven?

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik14-1-2012 13:15:13

Das waar ik dan ook voor vrees Hanne... Ik was aan t denken om er iets alsvolgt op te zetten (maar das dan heel persoonlijk voor ons want ik ben een dikke 0 met planten, en bloemen vind ik persoonlijk weggesmeten geld, zeker als er een heel deel een bloempje mee hebben - ik heb maar een vaas of 2 denk ik)

Bloemen zijn voor ons geen goed idee, breng dan liever een Win For Life ticketje mee!

Wat denken jullie hiervan?

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik14-1-2012 13:31:44

als cadeautip vind je hier ons rekeningnummer, kom je toch niet graag toe met lege handen? breng dan een win for life ticketje mee, wie weet is het lot ons gunstig gezind en winnen we naast elkaar, ook de jackpot !

haha, of is dat erover? :)

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik14-1-2012 16:00:06

ik had iets in gedachten van :

elkaar winnen we voor het leven,
maar je moet er ons geen bloemen voor geven.
deze beslissing vinden we heel wijs
want we vertrekken nadien op huwelijksreis.
wil je ons toch iets extra's schenken
hopen we dat jullie aan een win for life ticketje denken

Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik14-1-2012 16:03:01

dan vraag je anders geen geld dorien?
Jullie mogelijkheden zijn zeer tof als je ene lossere uitnodiging hebt.
Maar onze uitnodiging is zeer formeel met ouders die uitnodigen en zo. Dus kan ik niet zo een ludiek tekstje zetten.
Toch wou ik het op een of andere manier erin foefelen.

Maar hoe?

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik14-1-2012 16:42:37

Ik vind het idee met de win for live ook wel een leuk idee, maar ik vind het persoonlijk zelf echt stom als een een envelopke of een rekeningnummer op de uitnodiging staat. Ik vind dit eigenlijk een beetje onbeleefd, de mensen die komen die moeten toch niets geven. Ik ben blij als ze der gewoon bij zijn. En moest ik toch der iets van op mijn uitnodiging zetten dan zou het zijn: Uw aanwezigheid is ons geschenk!

Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik14-1-2012 20:12:18

Is toch algemaan geweten dat mensen geld geven op trouw. Vind niet dat je dan moet doen alsaof je niets verwacht. Ale is mijn mening e

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik15-1-2012 16:15:32

neen op uitnodiging zelf envelopje en dat dan als apart kaartje e.

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik16-1-2012 17:36:51

Ben ik de enige die dit niet direct een goed idee vind?
Ik bedoel hier zeker niets kwaads mee maar vind het een beetje "geldwolf-achtig".
Ik ben zelf een gulle gever op trouwfeesten en cadeautjes voor mijn geliefden, maar bij mij komt het over als : ik wil EN geld EN een lotje... (hoewel ik jou redenering hierin wel begrijp maar of iedereen dat gaat doen...?) X

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik16-1-2012 20:00:52

Neen hoor, ik vind het ook wat vreemd te zeggen wat mensen moeten meebrengen.
Je krijgt inderdaad meestal al centen... hoewel ik het idee op zich heel leuk vind, het moet super zijn heel veel gratis krasbiljetjes te krijgen, maar ik zou het helemaal niet durven vermelden op mijn uitnodiging.

Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik16-1-2012 20:05:28

Ik twijfel ook heel erg. Aan ene kant wil ik het wel doen mo wil zeker niet onbeleefd overkomen

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik16-1-2012 20:58:01

Ik snap jullie wel, maar ik heb dan liever dat ze 3€ geven aan een ticketje dan dat ze 15€ geven aan bloemen om niet met lege handen toe te komen...
En het neemt ook minder plaats in de auto, want die zit ook afgeladen vol als iedereen bloemen meeheeft (kan het weten van de doop van alle 3 de kindjes... ;) )
Maar bon, ik snap het wel...

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik17-1-2012 8:30:29

Ja tuurlijk snap ik dat ook, tgaat er hem om dat hoe je draait of keert veel mensen het gevoel hebben niet met lege handen te willen toekomen. En dan geef ik hun liever een idee als; geef drie euro aan een biljetje ipv. 15 euro aan bloemen :)

enfin, uiteindelijk geef je enkel maar een suggestie hé, maar verplicht je niemand!

Ik ben ook van mening dat je niet trouwt om geld te krijgen, en verwacht geen "gulle" bedragen maar ik geef liever duidelijk aan wat we wel/niet graag hebben, om achteraf discussie te vermijden.

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik17-1-2012 9:41:52

Ja das juist Heidi, goed gezien! :-)
Ik zou alleen schrik hebben voor onze vriendengroep... Wij zijn nogal van het principe om 'op een originele manier' geld aan te brengen met al onze vrienden en ik weet 100% zeker dat ik het hele kadogeld zou mogen verwachten in kraslotjes! :-) X

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik17-1-2012 10:05:02

Ja, ik heb daar ook al aan gedacht, maar zoals ik het hoor maakt iedereen wel de redeniring "en als er dan niets gewonnen wordt, is dat veel weggesmeten geld"... Iedereen wéét ook dat je zoveel geld niet aan kraslotjes moet geven(gezond verstand?!), want dat het nu eenmaal een kansspel blijft :) En uiteindelijk zal ik dat mondeling ook nog wel duidelijk maken zo van "jongens, kom er niet mee af hé, dat is niet de bedoeling!" :) Vandaar ook in de omschrijving die ik zou gebruiken duidelijk "één biljet" schrijven, kan ook al helpen denk ik :)

Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik17-1-2012 18:44:56

ja maar hoe vraag jet nu beleefd?
cadeautip: envelopke, rekeningnummer, ook welkom 1 win for life ticket? of hoe? Ik heb niet veel plaats meer over dus moet redelijk kort zijn

Evy
7-7-2012
 Meld misbruik17-1-2012 21:38:13

geweldig, ik ga dit ook volgen deze topic! we zijn volop bezig aan de tekst vr op de uitnodigingen ( niet makkelijk) en vond het een super idee!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik25-1-2012 11:25:17

ik ga denk ik schrijven
"vrijblijvende cadeau-tip:
iets in de aard van dat door de aankoop van ons nieuwe huisje de billetjes van ons spaarvarkentje momenteel maar magerkes zijn en dat ze mee kunnen helpen een echte thuis te maken van ons nieuwe huis.
BE.......

Kom je op onze feest/receptie niet graag met lege handen toe?
Bloemen zijn voor ons geen goed idee,
breng dan liever een win for life ticketje mee!"

Sylvie
29-7-2016
 Meld misbruik25-1-2012 14:56:31

Wij hebben als uitnodiging zakdoeken laten bedrukken, daar hebben we in een hoekje een stickertje gekleefd met het volgende erop:

Een bloemetje is heel fijn,
maar zal verwelken
terwijl we op reis zijn.
Dus voor wie iets extra had gepland,
lijkt ons een Win for life wel amusant!

Groetjes
Sylvie

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik25-1-2012 16:26:58

heel tof idee, sylvie! tekstje is zeker leuk! Mss dat ik er ook zo wel iets opzet.

ma
19-7-2014
 Meld misbruik30-5-2013 17:32:52

aan de dames die dit op hun uitnodigingen gezet hebben, wat waren de reactie's??

Vind dit wel een leuk ideetje maar weet niet goed hoe het te noteren, onze uitnodigingen komen van onze kinderen uit en we hadden al

bloemen willen onze papa en mama niet.
omdat niemand daar nog iets van ziet.
wij zitten ruimschoots in onze spullen,
en hebben liever iets om mama en papa's spaarvarken mee te vullen.
Dus weet u nu echt niet wat u mama en papa moet schenken.
Dan weet u wel waar wij aan denken.

en dan nog iets erbij van ingansticket een win for live biljet?
ofzo iets?

Wat denken jullie?

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik17-6-2013 15:44:05

Iedereen vond dat echt een leuk extratje, die ticketjes. En eigenzinnige mensen zullen dat altijd zijn, ookal vraag je iets anders; brengen ze toch nog hun eigen goesting mee hoor.
WIj hebben niet het groot lot gewonnen, maar wel veel kleine prijsjes :) (in totaal +- 150 euro gewonnen op pakweg 200 lotjes)

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik23-6-2013 18:51:45

Wij hebben wat pech gehad en hadden maar zo'n 25€. Maar wel veel lotjes gekregen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info