Nu Online
Momenteel zijn er 517 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto kinderen op uitnodiging. Not done???

15-1-2012 8:11:14
Gisteren zaten wij met de familie samen en mijn broer merkte op dat het eigenlijk niet wordt gedaan om een foto van je kinderen op de uitnodiging te zetten. Ik wou dat dus wel doen hé! Met vooraan op uitnodiging: Papa en Mama gaan trouwen.
Dus vraagje aan alle bruidskoppels mét kinderen. Wat vinden jullie hiervan?
En aan diegenen die het wel gedaan hebben of gaan doen. Kunnen jullie mij eens (als je dat ziet zitten) een voorbeeld van jullie uitnodiging mailen? jo_vdl@hotmail.com
We zaten al met een aantal ideetjes in ons hoofd, maar nu ben ik dus niet meer zo zeker.

Ann
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 25 | Gelezen: 2926

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik15-1-2012 8:17:16

Ann,

1 goede raad! Vraag niet aan familie en vrienden wat goed of niet goed is. Volg je buikgevoel en doe waar jullie zich goed bij voelen. Dan pas ga je echt blij zijn.

Je zal nooit juist kunnen doen voor iedereen. Doe dus goed voor jullie!

Wat mij betreft: wat is er nu in godsnaam "not done" aan kinderen op de uitnodiging te zetten??? Dus, gewoon doen :-)

Succes!

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik15-1-2012 8:18:52

gewoon doen!!!
Je kinderen maken deel uit van deze mooie dag dus waarom zouden ze dan niet op de uitnodiging mogen staan.
groetjes

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik15-1-2012 8:29:40

Waarom zou je dat niet doen? Ik vind dat best iets hebben "papa en mama gaan trouwen". Wij gaan het niet doen omdat het niet past bij de uitnodiging die wij voor ogen hebben, maar ik vind het dus echt kunnen. Wij hebben trouwens wel foto's met ons zoontje verwerkt in de fotocompilatie die op onze bedankjes komt.

Zoals Patricia zegt, niet te veel naar anderen luisteren, maar je eigen gevoel volgen. Het is jullie trouwdag hé, niet die van de anderen ;-)
-x-

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik15-1-2012 8:43:55

Heylah!!! Inderdaad zoals de andere al vermeld hebben... Doe je eigen goesting! Wij hebben ook een dochtertje en hadden in het begin ook het gedacht om een foto van haar op de uitnodiging te zetten , maar omdat we nu voor een ander type zijn gegaan gaat dat niet meer.
Zij kondigt wel ons huwelijk aan...dus er staat Ik Alissa kondig vol trots aan dat mama en papa gaan trouwen...." en we gaan deze maand nog enkele fotootjes laten maken van ons 3tjes en die worden verwerkt in ons misboekje... Dus ze is altijd wel ergens bij betrokken! T'is ook de normaalste zaak van de wereld hé! Je kan de kinderen toch niet wissen uit die dag
Dus volg je eigen gevoel!
Groetjes!!!

natje
12-5-2012
 Meld misbruik15-1-2012 9:25:53

ik snap ook niet waarom u familie zegt not done
ze horen toch bij het gezin!!.
en ik vind veel orgineler dat de kinderen jullie huwelijk aankondigen dan bv de namen van jullie ouders op de uitnodigingen zetten
is jullie trouw jullie beslissen wat jullie willen he als jullie jullie kindjes erbij betrekken gewoon doen !!
ze horen bij jullie gezin he
volg gewoon u gevoel.

groetjes

lien
4-5-2013
 Meld misbruik15-1-2012 9:40:16

zeker doen, al heb ik geen kinderen, ik vind het knap dat de kindjes erbij betrokken worden.
een collega van mij had een mooie uitnodiging. een foto van haar drie kinderen, en elk hadden ze een krijtbordje vast met daar op mama en papa - gaan- trouwen.
dus zeker doen!!!

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik15-1-2012 9:47:39

Wij doen het ook, Mama en papa gaan trouwen. Heb gisteren een schets gemaakt hoe ik het wil en mijn zusje gaat de nodige fotos maken. Ze horen er toch gewoon bij!

Jill
9-3-2012
 Meld misbruik15-1-2012 10:08:08

Goh, dit is een moeilijke omdat ik zelf geen kindjes heb. Maar persoonlijk vind ik het idee van Patrizia beter...
Ik vind kerstkaartjes met een foto van de kindjes op altijd heel leuk en mooi, maar bij een trouwuitnodiging vind ik dit toch iets anders. Als je trouwt zeg je eigenlijk "Ik wil voor altijd bij die ene persoon blijven", dus mag het eigenlijk iets volwassener. Dus ik zou het doen zoals bij Patrizia, een "normale" uitnodiging, en dan de kindjes die het aankondigen.

Groetjes

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik15-1-2012 11:52:05

Ik wou in het begin ook een foto van de 2 kindjes, maar vermits mijn dochtertje nogal klein was op de moment dat de uitnodigingen verstuurd moesten worden heb ik het niet gedaan (ze was toen nog maar 9 maanden en ik wou graag een foto van een hart in het zand getekend met onze letters of namen erbij en de kindjes dan in het hart zetten en dan zo vanboven een foto trekken)
Maar ze zijn wel vermeld geweest in ons gedichtje: met onze familie en vrienden langs de kant, zullen wij samen met onze kinderen hand in hand na 10 prachtige jaren onze liefde aan elkaar verklaren
Wat ik ook heel leuk vind zijn kindjes in een soort trouwpakje op de voorkant van de uitnodiging of idd met de krijtbordjes.

Onze kindjes hun foto stond ook mee op ons bedankkaartje.

Dus doe gewoon wat jullie zelf willen! Ik vind het altijd leuk om dingen aan te krijgen waar de kinderen opstaan

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik15-1-2012 11:55:32

Ik vind dat je gewoon moet doen waar jullie zin in hebben... Er zijn geen standaard afspraken over hoe een trouwuitnodiging er al dan niet hoeft uit te zien. Het hoeft niet per sé 'volwassen' of 'serieus' te zijn, integendeel, het moet 'jullie' zijn!

Mieke
1-6-2012
 Meld misbruik15-1-2012 12:22:17

doe idd waar jullie jezelf goed bij voelen, onze spruiten komen er ook op...en och wee diegene die in ons vriendenkring er bezwaren op heeft.

Wendy
28-9-2012
 Meld misbruik15-1-2012 16:13:04

Er zou tegen mij toch ook niemand moeten zeggen dat onze kindjes er niet op mogen, zelfs mijn verloofde niet!

Els
27-1-2012
 Meld misbruik15-1-2012 20:01:36

Onze kindjes staan er ook op en op de achterzijde van het misboekje staat ook een foto van onze 3kids dus doen , iedereen zal jou ongevraagd met veel plezier zeggen hoe het bij hen was en wat ze wel of niet zouden doen, niks van aantrekken!! doen wat jij wil het is jullie dag hé niet die van een ander
groetjes

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik15-1-2012 20:10:32

toch fantastisch als je zelf kindjes hebt en je deze bij alle gebeuren kunt betrekken?

Sofie
11-2-2012
 Meld misbruik16-1-2012 8:54:14

Ik zou zeggen doen! Wij zagen het niet zitten om zo'n typische drogere uitnodiging te sturen en wilden graag een foto. Maar zo'n "melige" foto van ons ma twee vonden we ook niet geschikt voor ons. Dus onze trouwuitnodiging zegt: onze baasjes gaan trouwen! Met een hele leuke foto van onze twee lieve hondjes met een strikje aan.

Ik heb niets dat laaiend enthousiaste reacties gekregen. Iedereen vindt de uitnodiging super leuk en super origineel.

Doe gewoon waar je je goed bij voelt. Ieder koppel is immers anders. En wat bij het ene koppel past, past daarom niet bij het andere en omgekeerd!

Vera
5-7-2013
 Meld misbruik16-1-2012 14:44:19

als jullie dit willen doen moet je daar voor gaan en niet naar een ander luisteren. Het is jullie dag en als je teveel naar anderen gaat luistern heb je er achteraf spijt van.
DUS : gewwon doen

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik16-1-2012 15:00:32

Dank u voor positieve reacties, en idd, wij gaan ons eigen ding doen. We gaan de foto wel zo bewerken dat het niet "gewoon" een foto is.
En wat men er ook van mag denken, het is omdat onze jongste zoon vroeg waarom wij niet getrouwd waren en dat als we gelukkig waren, we net zo goed konden trouwen dat we uiteindelijk toch gaan trouwen. (ik wou wel, johan was er niet mee bezig)
(toch tof als kindjes zich moeien met volwassen zaken he!)
Ze zijn er ook geweldig mee bezig. Ze gaan zelfs leren foxtrotten. (ze zijn 8 en 10 jaar).
Toen ik zei dat we mss toch geen foto van hen zouden gebruiken reageerde de oudste zelfs wat teleurgesteld, dus we gaan het gewoon doen.

Vera
5-7-2013
 Meld misbruik16-1-2012 20:50:12

Amai, wat een toffe reactie van jou. Ik krijg er echt rillingen van. Wat is er prachtiger dan je eigen kinderen.

Groetjes Vera

Els
27-1-2012
 Meld misbruik17-1-2012 11:39:36

Hey Ann, bij ons vroeg de oudste ook steeds 'Als jullie verliefd zijn waarom trouwen jullie dan niet ' , het idee was er al lang maar werd steeds uitgesteld om er echt aan te beginnen, en met de geboorte van onze jongste vonden we haar doopsel de ideale moment om ervoor te gaan kinderen zijn echt zo onbevangen en fantastisch he
Groetjes

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik17-1-2012 12:12:20

Voor kinderen is de wereld gewoon heel simpel he! Ik vermoed dat er op school ook wel eens over gesproken werd.
En idd, dat zei wouter ook: als jullie dan toch zo gelukkig zijn bij elkaar, dan kunnen jullie net zo goed trouwen.
En bij ons was het ook beetje zo, eerst samenwonen, toen kwam onverwacht de oudste, toen de jongste, daarna grond gekocht, daarna bouwen en nu wonen wij 5 jaar in eigen huis en hebben we een "nieuw" project (en de fin. middelen ervoor)

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik17-1-2012 12:45:19

Ik kreeg van een klasgenootje van mijn dochtertje van 5 de volgende opmerking vorige week: GAAN JULLIE NOG EEN KEER TROUWEN

Waarop ik zei: maar wij zijn nog niet getrouwd en toen keek ze echt zo van: Ma wa zegt die nu hihi

Els
27-1-2012
 Meld misbruik17-1-2012 12:47:50

Bij ons ook eerst samenwonen dan onze zoon dan een huis gekocht dan de eerste dochter en nu 4 maand geleden de 2de dochter en nu stellen we de werken aan het huis even uit tot de kleinste wat groter is waardoor er wat reserve vrijkwam :-) en voila over 9dagen is het bij ons zover
Nog veel succes !!
Groetjes

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik17-1-2012 13:08:59

Bij mijn jongste zoon in de klas zijn er verschillende die beweren dat hun mama en papa ook dit jaar gaan trouwen (terwijl ik weet dat die al getrouwd zijn) omdat ze het denk ik zo spannend vinden voor Kevin en Wouter. Is echt wel een hele gebeurtenis he!

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik17-1-2012 13:16:02

Bij Th (9 jaar) in de klas willen ze allemaal een uitnodiging voor de trouw
Euhm... neen zelle hihi

Els
27-1-2012
 Meld misbruik17-1-2012 16:36:34

Grote gebeurtenis inderdaad!! Onze zoon wil ook al zn vriendjes vragen ze vinden het best spannend al die trouwgekte, in mn zoon en dochter hun klasjes zijn er wel degelijk die gaan trouwen (ook broer en zus :-)) en die kunnen dat dus ook zeggen ze praten er onderling wel over en ook 'die mooie jurkjes' komen dan ter sprake, de meisjes zijn 2.5, echt schattig

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info