Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijzen uitnodigingen

15-1-2012 14:04:51
Hey Bruidjes,

mijn vriend en ik zijn naar uitnodigingen aant kijken en hebben er 2 dat we wel mooi vinden.
Nu was ik de prijs aant berekenen en het viel mij op dat die vrij laag zijn. Of ik had er gewoon een verkeerd beeld van. Ik had voor de uitnodigingen toch een goeie 800 euro voorzien. En de prijs dat ik heb uitgerekend is rond de 350 euro. Is dit dan zo weinig of heb ik mij misrekend?
Onze uitnodiging bestaat uit een langwerpige kaart met daarin al een vastgemaakt kaartje waar je op de ene kunt laten drukken voor te komen eten of het avondfeest.

groetjes Britt

Britt
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1411

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik15-1-2012 14:09:54

Hoi,

wij hebben die van ons nog niet besteld maar we hebben ook een tweetal uitnodigingen op het oog die met envelop ongeveer 3 euro kosten. We zullen rond de 125 uitnodigingen nodig hebben en dan ook nog postzegels. In ons budget hadden wij zo'n 500 euro voorzien, dus ik denk wel dat wij daar ruim onder zullen blijven.

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik15-1-2012 14:10:56

trouwens altijd leuk als je je in de 'goeie' zin misrekent :)

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik15-1-2012 14:15:51

Ja idd was aangenaam verrast:) Al op verschillende vlakken op de voorbereidingen. Maar we hadden ook alles ruim berekend, maar het is idd wel leuk:)

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik15-1-2012 14:28:20

Hoi Britt,

Ik wou dat ik dat ook had, zo'n positieve misrekening :) Bij ons blijkt alles duurder te zijn dan gerekend. Wij hadden 700 EUR voorzien voor 60 uitnodigingen (iedereen is bij ons voor alles uitgenodigd) maar dat blijkt nu 758 te zijn met enveloppen erbij. Hier komen wel nog postzegels bij (2 want is geen genormaliseerd formaat). We zijn wel heel erg blij met ons ontwerp!

Veel liefs,

P.S.: Hoe ver sta je al voor de rest? Dit is onze lijst:

Al gedaan

- locatie (incl. menu)

- DJ

- fotograaf

- videograaf

- ceremoniemeester

- vervoer (oldtimer + koets)

- haarstyliste & make-upartieste

- bruidstaart

- stadhuis

- live-bands + muziekkeuze stadhuis/viering/dessert/openingsdans/dansen met ouders

- trouwringen

- getuigen gevraagd

- gastenlijst

- trouwkleedje

- bloemen (bruidsboeket, corsages, tafelstukken)

- lunch

- huwelijksreis

- dassen suite

- kostuum engel + accessoires

- ondertrouw (gisteren en daarna superlekker gaan eten om het te vieren :))

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik15-1-2012 14:53:09

- locatie ( we gaan volgende maand afspreken voor menu van smiddags en savonds)

- DJ

- fotograaf

- videgraaf( zijn we nog over aant twijfelen)

- ceremoniemeester

- vervoer

- haarstyliste & make-upartieste

- stadhuis

- openingsdans

- getuigen gevraagd
- bruidskindjes gevraagd

- gastenlijst

- trouwkleed / schoenen

- B&B vastgelegd voor na ons feest
- bloemen kerk
- trouwringen ( 28 jan afspraak FDO)
- misboekje is klaar

we zijn nu bezig met uitnodigingen en huwelijksreis.
Als 1 vd 2 klaar is dan gaan we beginnen met bedankjes en snoepjes voor kinderen aan de kerk.Mijn vriend was vorige week naar Stijn Helsen geweest voor een kostuum en hebben hem terug gestuurd omdat hij naar het schijnt te vroeg was. Het is nu nog de wintercollectie en moet in maart is terugkomen om te komen passen en kiezen.

heb precies nog wel wat te doen:) maarja presteer beter onder druk ;)

Kim
22-6-2012
 Meld misbruik15-1-2012 15:46:30

wij betalen rond de 250 euro dus denk wel dat zou kunnen hoor!!

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik15-1-2012 16:37:49

@ Britt: denk dat jullie goed op schema zitten hoor! Wij moeten dringend onze viering afwerken. We moeten het dankwoord voor de ouders afwerken en we wachten ook nog op de teksten van onze getuigen. In maart gaan we dan alles definitief bespreken met de voorganger. Eind april wil ik dat alles (maar dan ook alles!) klaar is zodat we enkel de tafelindeling moeten doorgeven als de mensen bevestigd hebben en onze kledij een laatste keer passen en afhalen. Ik ben een enorme stresskip en functioneer gewoon NIET onder druk :)

stephanie
30-6-2012
 Meld misbruik15-1-2012 16:39:19

Hey britt,

Zitten daar al de drukkosten in?

Groetjes!

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik15-1-2012 17:11:02

@ Stephanie: jaja die zitten er al in.

@ Nathalie: wnnr versturen jullie de uitnodigingen?

Gwen
21-4-2012
 Meld misbruik15-1-2012 17:31:43

Waar hebben jullie de uitnodigingen besteld?
De prijs is wel zeer interessant:-)

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik15-1-2012 17:36:13

Ik hoop dak mij vergis in die prijzen, maar ga deze week een offerte laten maken door die mensen zelf. Het is een drukkerij hier bij ons in de buurt.

Serena
25-5-2019
 Meld misbruik15-1-2012 17:52:55

wij hebben 356 euro voor 100 uitnodigingen incl drukkosten. groetjes Serena

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik15-1-2012 19:08:13

Ik bedoelde dus: ik hoop dak mij niet vergis in die prijzen.

Ja wij hebben in totaal 100 uitnodigingen nodig.
Maar bij de ene zit er al een kaartje aan vast vr de uitnodiging vr welk deel van de dag dus da wil zegge da we die x aantal keer moete laten drukken

maar bij de andere werken we met kaartjs die we erin gaan hangen met een koortje
dus is goedkoper omdat we dan enkel de kaartjes verschillend moete laten drukken.

Ik zal hopelijk morgen weten of ik mij vergis of niet.
Maar ben , zoals k hierboven al zei, aangenaam verrast door de lage prijs.

@ Serena: hebben jullie ook met aparte kaartjes gewerkt ofis gewoon iedereen op alles gevraagd?

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik15-1-2012 21:25:33

@ Britt: wij gaan een deel afgeven op een familiefeest op zondag 22 april en de rest doen we op maandag 23 april op de post (2 maand op voorhand dus).

Veel liefs!

Serena
25-5-2019
 Meld misbruik15-1-2012 23:26:01

Bij ons is iedereen uitgenodigd op alles.
wij hebben ze laten drukken bij de ava, daar liggen de drukkosten lager.. ze waren 115 euro goedkoper dan de gewone drukker,
het zijn identiek dezelfde uitnodigingen als we bij de drukker hadden gekozen.

Groetjes
Serena

stef
1-9-2012
 Meld misbruik16-1-2012 16:40:53

wij zitten een heel pak goedkoper, mijn aanstaande bruid, die voor grafish ontwerpster gestudeerd heeft, heeft onze uitnodigingen ontworpen, echt prachtig, al bij al zullen we tussen de 75 en de 100€ kwijt zijn voor een 50tal stuks, een reuze meevaller!

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik16-1-2012 22:01:29

Wij betalen 358 € voor 100 uitnodigingen. Wij hebben een langwerpig formaat waar maar 1 postzegel op moet dus dat is ook mooi meegenomen. We hebben geen extra kaartje ivm recptie/feest: deze info staat op de linkerkant van de uitnodiging gedrukt. We hebben ook een 10-tal faire-parts voorzien (gewoon een aankondiging dus, alleen aan de linkerkant bedrukt). Dit voor de suite (bij hen gaan we er een persoonlijke kaart met de dagplanning tussenstoppen) en om uit te hangen op ons werk.

Donderdag is de proefdruk klaar, spannend !!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info