Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis geboekt - Bali

16-1-2012 15:03:46
Vorige week hebben we onze huwelijksreis geboekt. Een rondreis door Bali en nog een verlenging met een strandvakantie.
We hebben in NL gaan kijken en daar zijn de reizen goedkoper dan hier en dan nog moet je op verschillende reisbureau's gaan horen. We hebben op 2 reisbureau's offertes gekregen voor dezelfde vakantie (rondreis+zelfde hotel) en er zat een verschil op van 800€. Hier kan je al wel eens voor rondrijden.
Nu nog aftellen. Nog 130 daagjes tot de trouw en nog 132 en we vertrekken naar mijn droombestemming.

Tine
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 632

Arianne
14-7-2012
 Meld misbruik16-1-2012 17:53:16

Hey Tine, superleuk dat je uw reis geboekt hebt!! Bij welke reisbureau's ben je langs geweest en heb je uiteindelijk geboekt? Wat gaan jullie allemaal doen? Wij zouden ook heel graag naar Bali gaan maar momenteel is er nog niets concreets...

Hannah
9-6-2012
 Meld misbruik16-1-2012 19:30:36

Ik ga dit volgen, want wij gaan ook naar Bali maar weten nog niet goed hoe of wat.
Groetjes
Hannah

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik16-1-2012 20:11:31

Amai!! Zo'n veschil! Mag ik eens weten voor hoe lang jullie weg zijn, hoe lang je rondtrekt en hoe lang strand je doet? En wat dit ongeveer kost? Ik wil zeker niet te persoonlijke vragen stellen en als je liever niet antwoord geen probleem hoor, begrijp dit wel, maar het is namelijk zo dat wij ook offertes aan het opvragen zijn voor 1 week rondtrekken in Bali (enkel ons twee met privéchauffeur/gids) en 1 week strand in Bali. Normaal gingen we deze week boeken... :-) Wij reizen wel in oktober, misschien dat dit wel wat verschil geeft in prijs.

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik17-1-2012 8:15:17

We hebben prijs opgevraagd bij Oad (Globe reisbureaus) en Holland International (de NL Jetair). Oad kwam hier het goedkoopste uit en daar hebben we dan ook geboekt.
We zijn in totaal 17 dagen weg en maken een prive rondreis (met NL-talige gids) van 7 dagen
http://reizen.oad.nl/indonesie/rondreis-indonesie/rondr...
en sluiten af met 7 dagen strandvakantie in het Hyat (*****)
http://reizen.oad.nl/indonesie/zuid-bali/sanur/hotel-ba...
Je moet wel uitgaan van kamer+ontbijt want all-inclusive (het is goedkoper om buiten het hotel te eten).
Totaalbedrag voor ons beide is +/-3800 incl. reis- en annulatieverzekering.
Ik ben nu al aan het aftelolen tot het vertrek......

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik17-1-2012 22:30:58

Hoi Tine,

Wij gaan ook naar Bali en boekte ook bij oad!Wij hebben wel de 17daagse rondreis privé met chaufeur. Dit omdat wij echt geen strandgangers zijn.

Super! dubbel en dik genieten!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums