Terug naar overzicht
Ik ben vorige week naar de Inno in Antwepen geweest.Mijn lingerie gekocht in de solden, was goed meegenomen :-)Groetjes,Els
In Deurne heb je ne nieuwe Jagré op de Bisschoppenhoflaan,mss kunnen ze je daar verder helpen met lingerie ?Ik heb de mijne in de bruidswinkel zelf gekocht.Groetjes!
Dank jullie voor de tips...Ik weet eigenlijk niet of ze lingerie verkopen in de winkel van waar m'n kleed komt...Zal eens informeren se...Groetjes............
ik denk dat de meeste lingeriewinkels ook bruidssetjes verkopen en de bruidswinkels op zich ook denk ik .
Ik ben bij Svelta in Deurne geweest op aanraden van de bruidswinkel en ben zeer tevreden.Groetjes,Sonja
@ sonja:Zou je me de adres gegevens van Svelta eens kunnen bezorgen? Of een site of iets dergelijks?Ben namelijk ook van Deurne, en nog op zoek naar een strapless BH, moet stevig zijn, maar een corset is niet mogelijk :-)
@ Sonja... Mercikes voor de tip... @ Tabita... http://www.svelta.be/
Bij La Tiara kan u ook terecht voor bruidslingerie wij zijn gelegen in het centrum van Antwerpen! Wij hebben het gekende merk van www.poirier.nl Vriendelijke groeten,Kelly La Tiara