Terug naar overzicht
Hoi Sanne,Misschien kan je werken rond een thema, lente bijvoorbeeld.Bij Pelckmans verkopen ze veel decoratie spulletjes welk niet erg duur zijn.Ik weet niet of je een gekleurde jurk draagt, maar werken in een bepaalde kleur of kleuren is ook wel leuk om wat te bedenken.Ik trouw in de winter en ga e voor zorgen dat de hele zaal er uit ziet als een winter fragment. Zo heb ik al gezorgd voor hangende sneeuwvlokken en sneeuwballen; Dit kan jij bijvoorbeeld doen met vlinders en bloemen!Mijn tafels worden in het wit gedekt en met besneeuwde takjes versierd, met ledverlichting of te wel kaarsje (dat weet ik nog niet, ik heb nog tijd hé) Ik heb ook ijspegels voor tegen te vensters en toog te hangen. En nep sneeuw mag zeker niet ontbreken. Ik heb veel ideeen maar moet weer wachten tot september om verder op zoek te kunnen gaan.Ga nu maar deco en tuinwinkels af ze zijn al bezig met Pasen en Lente!Veel succes met je zoektochtGroetjes Brigitte
Dag Sanne,Als weddingplanner kan ik jullie ook helpen bij de aankleding en styling van de feestzaal.Ik heb je een privéberichtje gestuurd.GroetjesDavywww.allegebeure.be
http://alterego.inform.be/icms/web/php/index.php?pag_id...
Hallo,misschien kun je wat inspiratie opdoen bij www.flowersandlights.be. Mooi hoor met die led lichtjes en je kunt ze qua kleur afstemmen op de kleur van je bloemen en andere decoratie!Veel succesJulie