TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vanessa
2-6-2012
|
16-1-2012 21:52:18
Ik heb ze volledig zelf gemaakt, ik heb er nog 3 stuks te gaan :-) Dus ook knippen plakken etc. Het zijn allemaal verschillende uitnodigingen geworden. In blauw-wit. Vindt ze zelf erg geslaagd. Enorm veel werk, ben er al een paar maand me bezig, natuurlijk niet alle dagen, maar wanneer ik zin heb. Hebben 2 verschillende kleuren blauwe enveloppen gekocht. En ook van die envelop-stickers besteld bij vistaprint om ze te sluiten.
|
|
Annelies
7-8-2010
|
17-1-2012 8:08:45
Hallo, Ik heb onze uitnodigingen niet zelf gemaakt, maar je kan dat perfect doen met een mooi resultaat. Je kan altijd eens informeren in een hobbywinkel, zij hebben hier waarschijnlijk al ervaring mee. Misschien ook een voorbeeldjes zoeken dat ze weten in welk genre je wilt gaan. Voor het schrijven van onze enveloppen heb ik kalligrafielessen gevolgd, het resultaat was echt prachtig (al zeg ik het zelf ). Groetjes Annelies
|
|
Veronique
16-6-2012
|
17-1-2012 8:08:46
Hier ook eentje die alles zelf maakt, en in de post wilden ze dat niet versturen "omdat het dan kapot kon gaan", dus heb ik besloten om alles zelf te gaan posten want ik wil niet afwijken van mijn idee
|
|
Jili
12-5-2012
|
17-1-2012 9:01:15
Hoi Ann, Ook ik had mijn oog laten vallen op een uitnodiging om zelf te maken, maar bij mij viel dit toch ff tegen, dit zag er zo goedkoop uit... Maar wij bestellen de verschillende onderdelen bij de drukkerij en ga het dan nog aan mekaar maken :-) Je mag mij altijd een mailje sturen als je het voorbeeldje wilt zien, maar ik ga het hier niet posten aangezien sommige genodigden hier ook op het forum zitten :-) jili.de.weyer@gmail.com
|
|
fleur
8-9-2012
|
17-1-2012 9:03:43
Wij zijn nog niet aan onze uitnodigingen begonnen maar ben van plan om ook een eigen ontwerp te maken. Mijn zus zal foto' s van ons trekken en gaan dan één of meerdere foto's gebruiken voor onze uitnodigingen. Zelf weet ik ook nog niet echt hoe we het gaan aanpakken, alhoewel ik zwart een heel mooi en chique kleur vind om te gebruiken.
|
|
fleur
8-9-2012
|
17-1-2012 9:04:51
zijn er hier al bruidjes die hun trouw al achter de rug hebben, en voorbeelden kunnen geven om ideeën op te doen? Je mag ze gerust mailen naar mij: fleur.roels@hotmail.com
|
|
Veerle
2-7-2011
|
17-1-2012 9:53:00
Wij dachten onze uitnodigingen ook zelf te maken, maar zijn daar uiteindelijk van afgestapt omdat geen van ons beiden eigenlijk echt creatief is, en het uiteindelijk zelfs duurder zou uitkomen dan wanneer we ze gewoon lieten drukken... Fleur, Zeker doen, die zwarte uitnodigingen! Wij hadden eveneens zwarte uitnodigingen met een foto van ons tweetjes en hebben daar veel leuke reacties op gekregen!
|
|
francis en joeri
6-7-2012
|
|
|
fleur
8-9-2012
|
17-1-2012 10:20:07
Veerle
Zou die uitnodiging van jullie wel eens willen zien! ben ontzettend benieuwd :-) heb al gezien dat we zo beetje dezelfde smaak hebbe ;-)
Kan je die eens mailen naar mij?
|
|
Ann
28-9-2012
|
17-1-2012 10:25:56
Het is idd wel zo dat zelfgemaakte kaarten niet altijd goedkoper zijn! :-)
|
|
dorien
5-5-2012
|
17-1-2012 13:49:04
wij maken onze kaarten toch ook VOLLEDIG zelf bv. vorm van de kaart, foto's zelf afdrukken, zelf tekst doen,... niets wordt er besteld bij ons! :)
|
|
ellen
14-4-2012
|
17-1-2012 15:52:19
Hey
Wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt (enkel het handgeschept papier hebben we gekocht) zou ook zelf lukken maar belachelijk veel werk.
We werken ook met zegellak en dergerlijke... wel tof om ze zelf te maken, maar je moet het leuk vinden om te knutselen....
Het is ook zo als je foto's zelf afdruk (zoals bij ons) zijn ze 1jaar nadien wel verschenen... dat heb je niet bij een drukker...
Veel groetjes Ellen
|
|
Ann
28-9-2012
|
17-1-2012 16:08:13
ikzelf ga waarschijnlijk ook met handgeschept papier werken, na zovele cursussen hoop ik er iets leuks van te kunnen maken! eigenlijk verwachten ze bij mij niets anders, want bij de aankondiging van ons huwelijk, was de eerste reactie: je maakt je uitnodigingen toch zelf?
maar hoe en wat? ik hoop na de trouwbeurs nu zaterdag iets meer te weten!
|
|
Erika
7-7-2012
|
17-1-2012 19:59:48
Wij zijn ook van plan om alles zelf te doen. De geboortekaartjes van onze kinderen hebben wij toen ook zelf gemaakt. Mag ik nog eens vragen waar je handgeschept papier vindt? Had al eens in de AVA gekeken, maar daar hadden ze alleen maar een supergroot formaat...
|
|
Ann
28-9-2012
|
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|