Nu Online
Momenteel zijn er 626 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes ouders & getuigen

17-1-2012 17:12:22
Hey bruidjes, wij hebben geen flauw idee wat wij moete geven aan onze ouders en getuigen als bedankje!

we willen iets leuks en niet iets dat na een maand de kast in gaat!

alle ideetjes zijn welkom!

groetjes

Jill
10-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1144

steven

Meld misbruik17-1-2012 17:22:55

dag jill,

wij hebben sinds kort de zeepjes met foto, geleverd in een geschenkdoos waar we eventueel jullie namen en trouwdatum kunnen opzetten!

we verwachten binnenkort ook de blikken dozen met foto ( bewaardozen, koekjestrommels, suikerdozen, koffiepaddozen...)

mocht u een doos willen laten bekleden met jullie foto's kan dit heel binnenkort ook!

heb je zelf een ideetje, laat maar komen ! we helpen u graag verder!

meer info kan je bekomen via onze website www.tutje-en-kiki.com

groetjes

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik17-1-2012 17:24:25

Heyhey,

Voor de ouders geven wij waarschijnlijk op het feest zelf een windlicht met onze namen & datum en achteraf nog een huwelijksfoto in groot formaat :-). Voor de getuigen zal het waarschijnlijk een soort bongo-bon worden :-). Aangezien het allemaal vrienden zijn, denk ik niet dat ze veel gaan hebben aan een trouwfoto van ons ;-).

Groetjes!

Evelien

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik17-1-2012 19:51:19

Danny zijn getuige heeft zijn kostuum kado gekregen.

Mijn getuige en ik gaan een dagje lekker relaxen!
Onze ouders krijgen allemaal een uitvergrote trouwfoto in een mooie kader.

tatjana
6-4-2012
 Meld misbruik17-1-2012 20:01:39

Ik geef aan de moeders grootmoeders en mijn getuige een boeket houten roosjes. Lijkt net echt maar kunnen ze altijd behouden. en is echt niet duur. Later ook nog een trouwboekje voor de ouders

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik17-1-2012 20:08:08

Wij gaan van 't weekend naar de beurs in Gent om daar ideetjes op te doen en hopelijk de knoop door te hakken...
Ideekes genoeg, maar we willen toch nog een keertje zien...

Bij onze fotografe krijgen 2 kleine trouwalbums en die geven we nadien aan de mama's...
Maar voor op de dag zelf zoeken we ook nog iets...

Zowel voor de ouders, getuigen als voor de gasten...

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik18-1-2012 7:24:08

Wij gaan voor de vrouwelijke getuige een bongobon ontbijt met bubbels geven, en voor de mannelijke getuige een toestelletje om wijn te decanteren. ( beide rond de 30€).
De ouders krijgen bloemen op de dag zelf, en op het kaartje staat dan dat ze een etentje van (en met) ons krijgen in een sterrenrestaurant. Nadien wou ik hun ook nog een mini-album bezorgen.

Gasten geven we een doosje met 2 oralines en een potje met zure hosties ( met onze namen op).

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik18-1-2012 7:24:37

oralines zijn dus pralines :-)

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik18-1-2012 8:08:29

Hallo,

Wij hebben de suite uitgenodigd voor een luxe-champagne-ontbijt met alles erop en eraan. Dit nadat wij terug waren van de huwelijksreis. Zo zaten we allemaal nog eens samen om na te genieten van de prachtige dag. Bij kerst hebben wij hen ook nog een mini versie van ons trouwalbum kado gedaan. Dit ligt nu, 529 dagen later, nog steeds OP de kast in living .

Op het feest zelf hebben wij niets afgegeven (zoals dit bij de meeste wel gedaan wordt), maar wij hebben in onze bedank-speech uitgebreidt aangehaald dat ze op die datum verwacht werden. We hebben op de markt afgesproken, zo wisten ze uiteindelijk nog niets tot we echt ter plaatse waren...

Groetjes
Annelies

Els
27-1-2012
 Meld misbruik18-1-2012 8:56:47

Wij geven een heatpack in de vorm van een hart met onze naam en datum op , leuk in deze koude witermaand, en ze kunnen het gebruiken het zal dus niet in de vuilbak belanden achteraf gevonden op bedankjes.nl er waren nog veel leuke dingen die eens iets anders zijn
Groetjes

Charisse
12-1-2013
 Meld misbruik24-1-2012 20:26:34

Hey
Dat idee van samen achteraf nog eens te gaan ontbijten vind ik al heel leuk.
Toen ik getuige was van mijn zus heb ik een kader gekregen met foto's van ons op haar vrijgezellen, in het midden zat haar trouwuitnodiging.
Deze kader hangt na 4 jaar nog steeds op in mijn bureau! Het moet niet veel kosten om veel waarde te hebben.
Groetjes
Charisse

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik25-1-2012 9:43:39

Wij zijn vorig weekend onze cadeaus gaan uitzoeken.
Voor de ouders wordt het een mooie mand (meer sierkoffer), die opgevuld gaat worden met lekkere dingen, met in de midden een fles rode wijn, die we gaan laten personaliseren (etiket aangepast met onze namen en trouwdatum en Bedankt mama en papa of zo). Achteraf geven we hen ook nog een mooie trouwfoto.
Voor de broers en zussen (die elk ook wel iets doen voor onze trouw) wordt het een gepersonaliseerde fles cava, voor mijn dooppeter, die mij gaat weggeven (want mijn vader is overleden) wordt het een gepersonaliseerde fles champagne met 2 gepersonaliseerde glazen erbij. Voor de getuigen hebben we nog niets gevonden, maar we zijn op zoek naar iets meer in de zin van een kaarsenhouder, die we kunnen personaliseren, zo in de stijl van de spiegeltjes die ze soms bij de geboorte geven, maar dan meer iets met klasse, zoals in steen of zo.
Onze chauffeur (goeie vriend van ons) die zorgt dat de kindjes ook op tijd overal geraken en dat de auto's van de suitegasten ook ter plaatse geraken, die krijgt van ons ook een gepersonaliseerde fles cava.
De andere gasten krijgen van ons doorzichtige plastiek doosjes, met een wikkel errond met onze foto en onze trouwdatum en bedankt. Als vulling worden het hartensnoepjes.
We hebben alles gevonden bij Miekado in Torhout (www.miekado.be)
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes,
Cindy.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...