Terug naar overzicht
hey, ik heb zo een beetje hetzelfde aan de hand.. maar in een andere winkel had vorige donderdag normaal mijn eerste pas tot ik woensdag telefoon kreeg dat mijn jurk nog altyd niet binnen was en ze ook niet wisten waar het juist was. heb de jurk in juni besteld en toen wisten ze mij te zeggen dat het 3 maanden duurt.. in september gebeld en er was nog niks dan zeiden ze nog 3 maanden maar ondertussen ben ik al 8 maanden aan wachten en heb ik nog niets.. de verkoopster heeft me belooft dat het er donerdag of vrijdag ging zijn., laten we hopen.. want ik begin stillaan te panikeren! Groetjes Serena
en van welk merk (ontwerper) is je jurk Serena?
Hallo, Het is inderdaad vervelend dat ze je telkens laten bellen en dat ze dan zeggen dat je later nog maar eens moet terugbellen, maar op zich heb je nog tijd genoeg hoor. Ik zie dat je eind 2013 trouwt, dus ik zou zeker niet paniekeren hoor.... Als je kleed er een half jaar voor datum is is het goed. Dan hebben ze in de winkel nog tijd genoeg voor de retouches te doen. Dus als ik jouw was zou ik zoals ze zeiden in maart nog eens terugbellen. Als ze je dan weer doorsturen kan je wel eens informeren hoe het komt dat de levertermijn steeds opschuift en dan vraag je of er een probleem is met de levering dat je toch ongerust begint te worden...Ikzelf heb mijn kleedje ook anderhalf jaar op voorhand besteld en mijn eerste pas was 4 maanden voor de trouw....GroetjesAnnelies
Exacte datum hebben we nog niet, we hebben het een beetje uitgesteld... maar vind het idd vervelend dat je altijd maar moet liggen bellen... als ze iets beloven moeten ze dat nakomen anders moeten ze maar geen beloftes maken...grtjes
mijn kleed is van La sposa...