Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 170 dagen

18-1-2012 14:15:01
hallo nog 170 dagen te gaan en nog niks gehoord dat me jurk binnen is gekomen . hoe lang durde het bij jullie?
ik heb hem 8 oktober 2011 besteld

verder is als wel rond.
moet alleen nog een taart bestelen
de uitnodigen op de post doen
me ventje nog over 3 weken zijn pak gaan uitzoeken
en me jurk natuurlijk.

dus zijn goed bezig

francis en joeri
6-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 782

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik18-1-2012 14:20:52

Hey hey,

Hier nog 107 dagen op de teller en mijn trouwjurk is ook niet niet binnen, dus niet panikeren ;-). Van mij moet het normaal in januari toekomen, maar als ik geen telefoontje gekregen heb moest ik volgende week eens bellen naar de winkel. We zullen dan wel zien. En hier is nog véél meer op het to-do lijstje...
Leuk dat je op jullie gemak nu kunnen uitkijken nr jullie huwelijksdag!

groetjes!

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik18-1-2012 14:24:57

Ik ben getrouwd 3 september en mijn kleed was er half juli. Dit was nog meer als op tijd. Niet alle winkels laten zo vroeg passen als bvb le chapeau... Het voordeel is dat je dan meer tijd hebt om nog wat gewicht te verliezen en je kleed echt op maat is!

groetjes
Hanne

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik18-1-2012 14:28:21

Hey,

hier nog 156 dagen.
Ik heb mijn jurk op 8 augustus besteld en ze is ook nog niet binnen. (Eerst zou ze in november binnen komen, dan in december..)
Ik maak me (nog) geen zorgen . Ik moet pas in maart langsgaan voor mij eerste pas.

groetjes
Lotte

Jimmy
7-7-2012
 Meld misbruik18-1-2012 14:41:46

Hier ook nog 170 dagen...
Mijn jurk komt pas binnen in april waarschijnlijk!
Geen stress dus :)

kim
25-8-2012
 Meld misbruik18-1-2012 14:53:53

Hallo

Ik heb vorige week maandag mijn droomjurk gevonden en daar zeiden ze me dat het 5 maand zou duren voor hij af zou zijn en terug in de winkel....
Hangt wss wel af van winkel tot winkel

grts

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik18-1-2012 14:54:36

bedankt voor jullie reacties

ben nu wel wat gerust gesteld. en heb nog even na gevraagd bij me schoonmoeder die was mee met het uitzoeken, zij vertelde me dat ik pas in maart zou gebeld worden. nog even afwachten he

* Ellen
Ja dat is inderdaad wel lekker. geen stres wel zenuwen

gisteren heb ik me boeket met forma rozen gemaakt.

kim
7-7-2012
 Meld misbruik18-1-2012 16:26:35

Hoi!

Hier ook nog 170 dagen op de teller! :-)
Mijn kleed is in augustus besteld, maar is nu pas volledig betaald.
Wij zijn dus ook aan het wachten op bericht dat ik eindelijk mag gaan passen :-)

succes !

Stefanie
5-5-2012
 Meld misbruik18-1-2012 18:35:05

Hey, bij mij is het ook nog 107 dagen en bij mij zal hij maar begin maart binnen zijn. Ik heb hem vorig jaar in maart al besteld. Het zal dus exact een jaar geleden zijn dat ik hem heb aangehad.
Ik zou dus zeker nog niet panikeren, ik denk dat mijn situatie meer om te panikeren is dan de jouwe!
Groetjes

Serena
25-5-2019
 Meld misbruik18-1-2012 20:54:30

hier ook nog 170 dagen op de teller, heb mijn kleed begin juni 2011 besteld moest 3 maand wachten .. en nu op dit moment nog steeds geen kleed te bespeuren!
had normaal vorige week donderdag mijn eerste pas tot ik woensdag telefoon kreeg dat het nog niet binnen was.. en ze niet wisten waar het bleef omdat het begin december was opgestuurt vanuit barcelona.
na veel gebel en gedoe, uiteindelijk gisteren te horen gekregen dat het miscchien donderdag of vrijdag binnen kwam..
ik hoop het want k begin lichtjes te panikeren..!

Groetjes Serena

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik19-1-2012 11:17:16

ja ik begon ook wat te panikeren.
maar het zal wel los lopen. denk dat het komt omdat ik als perfecte wil hebben, en niks mis mag gaan en ik niet kan wachten tot me jurk binnen is.
mijn jurk moet ook uit spanje komen
Serena
mag ik vragen wat voor merk heb je mag ook privé hoor.

gr francis

Serena
25-5-2019
 Meld misbruik19-1-2012 12:47:03

ja ik ben ook zo alles moet perfect en bij het minste panikeer ik.. mijn kleed is van la sposa en het jouwe? als je het wil zeggen.. prive mag ook.. ik heb net telefoon gekregen dat mijn kleed binnen is.. oef ik ben gerust'! mocht vandaag al gaan passe maar dat paste niet in mijn agenda dus dan volgende donderdag! ik ben al op van de zenuwen!! groetjes Serena

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik19-1-2012 12:51:05

ja natuurlijk mijn jurk is van

atelier diagonal.
en wat een geweldig nieuws dan zullen ze mijn toch hoop ik ook binnen kort bellen als ik eind februari nog niks heb gehoord bel ik zelf wel even

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...