Terug naar overzicht
Heyhey,Geen ervaring met die site specifiek maar wel met een heel gelijkaardige site Danta's Import. http://dantasimport.nl/Op deze site staan wel exact dezelfde producten en ook de openingsuren zijn hetzelfde alsook het filmpje bij "showroom", wat ik wel wat vreemd vind maarja :-).Met Danta's Import tot hiertoe goede ervaring. Heb mijn bestelling wel nog niet ontvangen maar had voordien al eens gemaild en daarop kreeg ik vlot antwoord en nu krijg ik ook steeds een mailtje wanneer er iets met mijn bestelling gebeurd bvb "betaling ontvangen - levering binnen 6 tot 8 weken", "bestelling wordt gegraveerd - duurtijd +/- 2 weken", enz.Groetjes!Evelien
Hey Evelien, denk dat dit dezelfde site is met gewoon een andere naam, want mijn betaling gaat via Danta's import... Dus bedankt vooe je reactie, dan verwacht ik ook een mailtje dat de betaling gebeurt is.Spannend groetjes
Hoi Kim en Evelien, hoe waren jullie ervaringen? Ik heb vandaag mijn bedankjes daar besteld en ze hebben mij verteld dat de levertermijn 2 à 3 weken is. Normaal zouden ze dus op tijd moeten toekomen voor onze trouw, ik hoop het ten zeerste!
Hey Tineke, Goh het is ondertussen al meer dan een jaar geleden dat ik dit besteld heb, Maar ik dacht dat ik mijn levering zelfs vroeger dan voorzien had toegekregen! Dus hopelijk is dit bij jou ook het geval ;)