Terug naar overzicht
31 maart 2012 gaan we het beleven, dan willen wij elkaar het ja-woord geven.
Om 15u30 willen wij dit doen, In de Bruegelkerk tussen het groen.
Vanaf 21u30 zouden wij jullie graag in Salons Waerboom treffen, zodat we daar samen met jullie het glas kunnen heffen! Na een toost op ons huwelijk komt het dessertenbuffet, en is de aanzet voor een geslaagd huwelijksfeest alvast gezet.
Op onze website vinden jullie meer informatie
met betrekking tot onze trouwsituatie.
www.brammostinckx.be/trouw
Vóór 15 maart 2012 willen wij graag een seintje horen, anders gaat uw plaats verloren.
ik vin d het een super leuke tekstmiss in plaats van trouwsituatie kan je gebruiken over onze trouwdaghoe het je die site gemaakt?lotte
Ik zou er van maken: Voor meer info over onze dag: Www..... En dit zou ik dan onder het zinnetje van de bevestiging zetten.
hoi Laurence, leuke website! even een ander vraagje; zag net dat jullie feest ook in de waerboom is (net zoals bij ons): welke dj hebben jullie genomen? die van de zaal? of zelf iemand gekozen? hebben jullie diegene die jullie nemen al aan het werk gezien? groetjes,elke
Misschien iets ala:Willen jullie je van meer info vergewissen,Dan mag je onze trouwsite zeker niet missen.Wij zijn ook aan het rijmen geslagen ;-).Groetjes!Evelien
Oh eb er nog 1:Voor meer info, details en weetjes,Bezoek onze trouwsite boordevol ideetjes.:-).Groetjes!Evelien
Ik vind het zoals het nu is eigenlijk al goed.
Heel knap! Ik zou niks veranderen Gr.
@ evelien: dikke merci. ga voor de weetjes gaan@ lotte: mijn vriend heeft hem met joomla gemaakt@ elke: voor de dj kan ik je niet meteen helpen. via een kennis iemand gevonden,maar nog nooit persoonlijk gehoord, dus wordt wel spannend, maar tijdens het gesprek klikte het wel.
Ik volg