TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Effie
28-4-2012
|
18-1-2012 22:11:16
Hoi Petra,
Ik neem een klein handtasje mee die mijn getuige eig constant gaat bijhouden.
Al mn basics zullen daarin zitten, een eerstehulpspakketje met asperine, pleisters, etc, mn make up, gsm, bepaalde telefoonnumers, parfum,...En missch nog wat andere dingen waar ik nog moet over nadenken.
Hopelijk helpt dit een beetje!
Groetjes
Effie
|
|
Alessia
7-9-2012
|
18-1-2012 22:13:08
Ik ga zelf geen handtasje meenemen, ik denk dat ik die dag al genoeg zal vasthebben :D Ik ga wel zorgen dat er ergens een zak/tas klaarligt met een aantal spulletjes (zie Effie), waarschijnlijk laat ik dit gewoon in de wagen!
Groetjes Alessia
|
|
Hanne
30-6-2012
|
18-1-2012 22:33:01
idem alessia
|
|
petra
1-9-2012
|
18-1-2012 22:35:04
dankje!
ik denk dat ik best een kleintje neem, ik vind het niet leuk constant iets van mij te vragen wat in een ander zen tasje zit, zo voel ik mij ineens niet vervelend, een klein buideltasje ofzo.. heel klein, enkel voor de basics :-)
|
|
Stephanie
22-9-2012
|
19-1-2012 0:02:28
Ik vind zelf dat een bruid puur moet zijn ik draag alleen mijn ring en oorbellen geen ketting enzo en ik vind een handtas eigenlijk niet zo mooi ik heb ook een tas met al mn spulletjes bij onze feestzaal waar ik extra kan bijschminken enzo... Maar dit is natuurlijk heel persoonlijk doe waar je je goed bij voelt! Groetjes
|
|
Annelies
7-8-2010
|
19-1-2012 7:53:25
Hallo,
Ik had ook geen tasje. Persoonlijk vond ik het niet handig, in de ene hand je bruidsboeket en in de andere hand een tasje... Wat ik wel al gezien heb is dat het hantasje en het bruidsboeket gecombineerd worden, wat wel mooi is.
Mijn spulletjes zaten in een tas en deze heb ik aan de ceremoniemeester gegeven. Hij zorgde ervoor dat alles er was als het nodig was.
Groetjes Annelies
|
|
sarah
17-12-2011
|
19-1-2012 8:15:21
Ik had er wel eentje, en het heeft me nooit gestoord. Het was met een parelketting dat je op je pols kon laten rusten. Dus zat niet in de weg met het bruidsboeket.Bovendien nemen ze dit weg tijdens de ceremonies en leg je dat ergens neer tijdens het feest. Wat zat erin - bril, lipgloss en een zakdoekje... Meer moest dat ook niet zijn, de rest zat in een grote zak in onze suite. Groetjes
|
|
Elke
13-7-2012
|
19-1-2012 19:58:34
Ik heb daar ook al aan gedacht, maar ik vind het echt niet mooi om een handtasje te dragen bij een bruidskleed. Ofwel stop ik mijn spullen in een tasje dat ik in de bus laat, ofwel geef ik het aan mijn mama (zij zou dat zeker niet vervelend vinden).
|
|
An
9-6-2012
|
19-1-2012 21:18:47
Ik steek waarschijnlijk mijn identiteitskaart bij de bruidegom in zijn portefeuille aangezien wij vanaf de moment dat hij me oppikt toch de hele dag samen gaan zijn.
Voor de andere basics (zakdoek, sleutels en dergelijke) reken ik op de mama. Ik moet nog net eens nadenken waar ik het extra paar schoenen ga steken die ik meeneem, misschien in de auto van men getuige aangezien zij de avond ervoor al de auto aan de zaal gaan zetten...
|
|
Sandra
7-9-2012
|
19-1-2012 21:28:42
Hey,
Ik heb tijdje geleden een gelijkaardige post gedaan rond bridal clutches :-). Ik ga wsl wel een klein tasje kopen, maar ik ga het niet 'dragen'...ik zal het aan mijn groot bruidsmeisje geven en die moet het voor mij bewaren zodat ik altijd lipstick, zakdoekje...in de buurt heb :-)
groetjes!
|
|
Tine
26-5-2012
|
20-1-2012 11:40:25
Ik ga een handtas bijhebben = mijn zus
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|