Terug naar overzicht
Hey,Ja, wij zijn ook weer druk bezig. Grappig dat het eerst zo druk is en dan weer kalmer en nu is het weer druk ... een leuke rollercoaster :-).Wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt bij Vistaprint. Ik had ze vorige week besteld met levertermijn "traag" (=21 dagen). Krijg ik ze vandaag toch al wel niet toegestuurd zeker. Me happy :-D. Dus in de reeks gelijkenissen ... jij vandaag bestellen - ik vandaag ontvangen .Ps: leuk van de "winst" met je oud goud! Jammer genoeg kan ik hier geen gelijkenis vinden ;-).Succes nog met de verdere voorbereiding
Patrizia,Geloof het of niet, gisteren avond kreeg ik nog een smsje... "Uw trouwringen zijn klaar...."We gingen die tegen 24/3 pas afhalen.Hahaha gisteren was een surprise dag! Alles gaat heeeeel goed vooruit. Mijn zus vroeg me of ik alles aan dat ritme ging doen en van plan was om het huwelijk te vervroegen :-D.Me happy ;-)Groetjes,
hahaha ja eigenlijk waarom niet hé we zijn er toch helemaal klaar voor dat zeggen ze ook al tegen ons! Ma tzijn juist nog die paar kleine dingetjes wat nog in orde moeten gebracht worden! Maar we blijven kalm hé Wij hebben ook een afspraak gemaakt voor muziek in de kerk, gaan maandag de 30ste langs bij die man!! Jippie!En de kleedjes van de 2 kleine bruidsmeisjes hebben we ook al gehaald! Nu nog schoentjes zoeken en kroontje vr mijn dochtertje natuurlijk wilt ze ook een prinsesje zijn hé! hihi amaai amaai... NOG 133 DAGEN SEG!!!!!! xXx
Ja idd, nu nog vele kleine dingetjes ... alhoewel we nog moeten kijken voor Bart zijn kostuum. En morgen trekken we naar Nederland waar we Humpie Dumpie en Suites you Well gaan bezoeken voor onze "kleinste" (die intussen wel 9 is) maar er ook als een prinsesje wil uitzien :-D. We gaan er met z'n 5-en een leuke dag van maken!Voor de muziek in de kerk zijn we ook al rond. (hihihi al lang eigenlijk ) en dan hebben we ook nog de luxe dat mijn dochter (21) zelf muziek speelt en zingt ... mamamia, dat wordt sowieso een emo-moment want naar het schijnt is ze muziek en tekst aan het schrijven om de "getuigenis" te zingen .... Ik ga er natuurlijk niet van horen of zien voor de dag zelf, maar is best leuk.Toch leuk hé al dat organiseren en kiezen en regelen als je dat rustig kan doen ...We gaan dat nog missen ;-)!