Terug naar overzicht
Ik kom hier ook meelezen :DIk heb een test boekje uitgeprint. Echt A5 en voor en achter bedrukt. Gelijk het echt moet zijn maar nu ben ik dus aan het twijfelen of ik ze nu allemaal zelf zou afdrukken of eentje en dan laten kopieren of gewoon allemaal door drukker laten uitprinten en inbinden. Maar gaat met kopieren het resultaat wel mooi zijn?Groetjes.
Misschien een domme vraag maar wat is een ondertrouw? Liefs
Wij gaan het laten afdrukken bij een drukker... Voor 100 boekjes kost dat ons 130 euro...Als je papier en inkt meetelt denk ik dat het niet veel goedkoper thuis kan. Ik zou het zelf niet weten hoe je het kunt afdrukken ..Succes!
Ik ga hier ook meelezen...Ik ben van plan om mijn misboekje in A5 voor en achterkant te gaan drukken. Ik heb het hier op het werk al eens geprobeerd en dat zag er toch netjes uit. Alleen heb ik nog geen enkel idee wat ik met onze voorkaft ga doen, want deze ga ik dan wel weer bij de drukker laten drukken (denk ik, want ik verander nogal dikwijls mijn gedacht) :-)
@ Maika,Helemaal geen domme vraag. Ondertrouw moet je bij ons eigenlijk doen zowel voor de gemeente als voor de kerk dus bij de pastoor. Bij de pastoor is dit een document door hem laten invullen met gegevens van de doopselakte communie enz. voor beide partijen. Ze stellen dan ook enkele vragen i.v.m. de waarden dat je als koppel hecht aan het huwelijk. Deze documenten moeten je dan aftekenen. Bij de gemeente zal het gelijkaardig zijn maar meer formele zaken geloof ik. Daar ben ik nog niet geraakt. Bij de gemeente zit daar wel een geldigheidsduur op ik geloof 6 maanden anders vervallen de zegels. groetjes
@ Tiffanie, Goed idee, ik zal eens langsgaan bij een drukker hiervoor.