Terug naar overzicht
Ik volg dit item! Ik heb ook ng niets in gedachten
ja, goeie vraag maar het antwoord moet ik je voorlopig ook nog schuldig blijven!
wat wel leuk is...heb ik ergens es opgevangen..is een fles wijn van het jaar dat je trouwt met foto op van koppel
ja ik heb al veel cadeaus teruggevonden op t internet die je kan personaliseren met foto's. maar ik vraag mij af wat mijn getuige (mijn zus) kan doen met een fles waar onze koppen op staan .... :-)Daarom dat ik al langs alle gepersonaliseerde cadeaus ben gepasseerd, maar nog niks gevonden heb. Kben te moeilijk denk k :-)
Op de site www.yoursurprise.be kan je zulke flessen/kaders,... laten maken :-)
jouw zus kan die uitdrinken..
Ik heb hetzelfde 'probleem'. Ik hou echt niet van al die gepersonaliseerde toestanden, ik zou dat persoonlijk ook niet graag cadeau krijgen. Mijn beste vriendin had mij als getuige gevraagd en ik heb een heel mooie halsketting gekregen en die draag ik nu nog (5 jaar later). Ik heb zelf 2 vrouwelijke getuigen en ik denk eraan om iets soortgelijks te doen. Een leuke ketting of oorbelletjes of zo. Dat komt wel in orde. Maar voor de ouders weet ik het echt niet! Alleszins géén trouwfoto van ons. Mijn schoonouders hebben vier kinderen, zie je daar zo al vier vergrote trouwfoto's hangen. .. Ik ga dus ook volgen, mocht er iemand een leuk idee hebben :-)
Hey Gitte Het idee van die juwelen vind ik echt wel tof!Misschien dat mijn zus graag nog iets van juwelen wilt hebben :-) eens heel subtiel vragen :-)Voor mijn ouders heb ik een kristallen hart waar een tekst in gegraveerd staat. ik weet dat mijn ouders een nieuwe eetkamer gaan kopen en dat daar een lagere dressoir bij zal zijn, dus vandaar :-)
ik ga denk ik voor de fotokader gaan met daarin een foto van ons (getuigen en ik) uit de oude doos en de 20 belangrijkste redenen waarom zij vandaag mijn getuigen zijn. de juweeltjes vind ik ook wel leuk.
Misschien een bongobon voor een sauna/massage of hotelovernachting. Zo kan je getuige (die ongetwijfeld ook wel gestrest heeft voor jullie huwelijk) eens lekker ontspannen. Tis maar een ideetje :-)
Laurence dat vind ik een heel leuk ideetje, ga ik onthouden!
Hoi iedereen,Mijn getuige is mijn toekomstige schoonzus en tevens mijn beste vriendin, voor mijn verloofde is het mijn broer en ook zijn beste maat. Ze wonen sinds kort ook samen en zijn favoriete babysit voor onze 2 spruiten .Wij maken voor elk een scrapbook gevuld met foto's van ons allemaal en leuke teksten om ze beiden te laten weten hoeveel we van hen houden..
@ Kelly: jammer genoeg is dat niet echt iets voor mijn zus. Ik ben eerder wel voor iets van wellness, maar zij jammer genoeg niet@ Laurence: leuk idee!Ik heb ondertussen iets besteld: een kader (een luik dat je kan dichtplooien) met daarin aan de linkerkant een recente foto van ons twee (vond ik inderdaad een leuker idee dan een foto van mijn toekomstige en mezelf) en aan de rechterkant de tekst "Bedankt om mijn getuige te zijn!"Hier weet zij nog niets van af, maar als ze nog een mooie ketting vind, hang ik deze er nog tussen in. Bedankt voor de tips!Toch handig, dit forum :-)
oh ja: het luik heb ik besteld via de website die Sarah had aanbevolen :-)
Ik denk dat het bij ons ook bongo-bonnen worden... Misschien niet echt persoonlijk, maar daarvan weet ik zeker dat ze er iets mee zijn. :-)
Hallo, Onze getuigen zijn mijn beste vriend en mijn ventje heeft zijn broer als getuige.We hebben ook zo het idee van wat gaan zij doen met een kado met onze kop/namen/datum op...Maar wilden toch iets wat hun liet denken aan hun dagjob.Aangezien ze (gelukkig) beide graag whisky drinken kwamen wij op het idee: whisky glazen met daarop gegraveerd ''BEST MEN'' in een mooi lettertype (playbill).hieruit zien we ze wel drinken klinkt toch stoerder als 'bedankt dat jij mijn getuige wil zijn' of onze namen+datum.Enfin: als het tip kan zijn nog voor iemand