Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zelfgemaakte uitnodigingen

20-1-2012 16:26:30
Hoi allemaal,

wij (ik ) hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt in een word-documentje.
De uitnodiging wordt dus een dvd-doosje.
Maar ... heb dit thuis al afgeprint, op het werk, bij mijn mama thuis,... en ik krijg geen mooi resultaat.
(Misschien om dat dit zoveel kleur heeft, is tekst op een foto van ons)
Heeft er iemand een idee hoeveel ik bij een drukker betaal voor zoiets te laten afdrukken ?
Zal waarschijnlijk zo'n 70 uitnodigingen nodig hebben.
En een A4'tje is te groot voor onze doosjes, zou iets kleiner moeten zijn, zou de drukker zo'n formaatjes hebben?

't Is misschien een stomme vraag maar ben nog nooit bij een drukker langsgeweest,
dus heb daar geen ervaring mee

Groetjes!

kim
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 674

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik20-1-2012 16:32:12

Gewoon binnengaan en prijs vragen. In principe valt dat wel goed mee hoor, wat zij vragen! Valt ook te zien van drukker tot drukker. Anders ga je gewoon binnen en als je t te duur vindt zeg je dat je moet overleggen met je toekomstige

En eens gaan horen in een copyshop?

kim
7-7-2012
 Meld misbruik20-1-2012 17:25:45

Achter onze hoek is een 'Top Office Shop', zal daar eens binnenspringen om prijs te vragen. Alvast bedankt voor de reactie!

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik20-1-2012 20:23:01

Het zal waarschijnlijk zijn omdat je print met een inktjetprinter. Hij moet teveel inkt op papier zetten, zodat alles er precies dof uitziet en door elkaar loopt.

De goedkoopste oplossing zal zijn zoals Linsey zegt in een copy center. Ze hebben daar kleuren laserprinters en het zal al een heel ander resultaat geven dan met een inktjet.

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik23-1-2012 17:20:04

Hey Kim,

Den Top Office is wel een van de duurdere in de streek... Wij zijn bij Baeté in Puurs geweest (aan't station) voor een digitale druk en waren daar wel heel tevreden over de prijs en de service!
Groetjes,
Veerle

kim
7-7-2012
 Meld misbruik23-1-2012 19:06:24

Bedankt voor de tip Veerle!
Heb hen al een mailtje gestuurd om prijs te vragen!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...