Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lovely mariquita

20-1-2012 20:37:14
Het heeft lang geduurd maar nu ook kan ik zeggen dat mijn jurk (bijna) gekozen is. Ik heb de stoffen gekozen die ik wou. Ik bleef enkel over het model twijfelen. Nu gaat de leuke dame van lovely mariquita mijn kleedje in 2 modellen maken en dan mag ik nog kiezen! Beide zijn zo hard 'mij'. Mijne vent to be was ook helemaal akkoord.
Ik begon te geloven dat ik mijn kleedje niet meer zou vinden maar ik ben er weer helemaal gerust in! Retro, kleurrijke.. super!
Linde

Linde
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 740

Els
30-6-2012
 Meld misbruik20-1-2012 23:11:33

hey Linde,

hoe leuk ! super hé, haar kleedjes ! voor onze wettelijke trouw (enkele dagen voor ceremonie & feest) wordt het zeker ook eentje van Lovely Mariquita.

groetjes
Els

Marga
7-7-2012
 Meld misbruik21-1-2012 20:29:49

Super dat ze een kleedje voor me maakt en erg origineel. Dat is zelfs niet in me opgekomen, helaas...
Gelukkig moet ik binnenkort naar een communiefeest en heb ik daarvoor nog niets gevonden.

Groetjes,
Marga

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...