Terug naar overzicht
Heel mooie jurk Linsey!!!Ik heb ook een heel andere stijl van kleed dan ik in gedachten had ;-) zo zie je maar!!Uw ventje zal nogal kijken op jullie grote dag :-) spannend!groetjes
grappig verhaal! ik ging voor een toch wel traditioneel kleed en heb gekozen voor een...korte jurk!zo zie ja maar, wat je in gedachten heb en wat je werkelijk goed staat kan soms mijlenver uit elkaar liggen.zolang je maar een kleed hebt waar je je goed in voelt....groetjes
Heel mooi kleedje!Hoe was de service verder bij Au Louvre? of was het in een andere winkel? :-)Vielen de prijzen er eigenlijk mee? Ik zou er graag eens gaan kijken, maar mijn frans is niet zo denderend hihi
Heel mooie keuze :-)!
Ik ben niet bij Au Louvre geweest, maar bij www.clairdefemme.be - prijslijsten staan online en het mijn kostte... 365€! Is ook
Oei deel van mijn tekst weg...Is dus in Waals Brabant, maar een deel van het personeel kon nederlands.Best tevreden over de service, maar zou het niet meteen aanraden op zaterdag te gaan passen (CHAOS!)
Echt een mooie jurk!Ik heb ook een totaal andere jurk dan ik in gedachten heb. Als ik hem in de winkel zag hangen vond ik hem zelf lelijk, maar toen ik hem aanhad was ik echt verliefd op men jurk, en eenmaal toen ik thuis kwam en ik de jurk op internet opzocht was ik helemaal in paniek want toen vond ik hem weer lelijk :-) hihi... maar woensdag mag ik mijn jurk nog eens gaan passen en fingers crossed dat ik hopelijk weer smelt voor mijn jurk...
Jili... Ik snap je helemaal want nu ik de jurk bekijk denk ik echt... ga IK die aandoen... HELP... maar bon dat komt wel weer allemaal goed!