Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst uitnodigingen

22-1-2012 13:33:53
Heyla!

Wij zijn stillekes aan aan onze uitnodigingen bezig en zijn nog op zoek naar originele teksten en ook nog een alternatief voor het 'envelopje'.
Wat hadden/hebben jullie? of kent er iemand een goeie site waar je er kan vinden?

Liefs,
Evi & Alexander

Evi
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1044

Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik22-1-2012 14:04:56

Ik volg mee!

Sarah
12-5-2012
 Meld misbruik22-1-2012 18:52:40

Voor de afwerking van ons huisje, we rekenden het uit: het kost ons nog een flinke duit.

Liefst voor het huishouden geen geschenken, maar U mag altijd aan ons spaarvarkentje denken.

Indien jullie ons graag iets willen schenken, mogen jullie steeds aan onze spaarrekening denken: (rekeningnr.)

Dit zijn er een paar die ik zelf op uitnodigingen heb terug gevonden maar zelf ben ik ook nog naar een ander op zoek.

Groetjes!

Steffie
4-8-2012
 Meld misbruik23-1-2012 12:11:01

We zijn dan wel een getrouwd paar, ons droomhuisje is nog niet helemaal klaar
dus als u ons wil verrassen dan hopen we dat dit in een envelopje zal passen

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik23-1-2012 12:30:52

Op onze uitnodiging staat het volgende :
Voor bloemen en planten is ons nestje te klein
En ook onze uitzet is alles wat die moet zijn
Mochten jullie ons toch willen verrassen
Dan hopen wij dat dit in een envelopje zal passen

Leentjebuur gespeeld hier op het internet en bij vrienden

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik23-1-2012 16:53:32

Wij hadden:

"Ons spaarvarkentje is nog maar een uitgemergeld dier, door hem weer gezond te maken, doet u ons een groot plezier" en dan ons rekeningnummer.
We hebben voor express het woord envelop niet vermeld, omdat we daar al heel veel grapjes mee gezien hebben (je wil niet weten wat er allemaal in een envelop past!). Iemand had ook eens gewoon "cadeautip: afbeelding envelop" en die hebben gewoon dozen enveloppen gekregen... 't Is maar dat je't weet ;)
Groetjes,
Veerle

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik23-1-2012 23:47:43

We hebben al potten en pannen,
maar nog veel ander plannen.
Mocht U ons met iets willen verrassen,
laat het dan in een envelopje passen.

Dit is wat wij erop zetten.

Groetjes,
Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info