Terug naar overzicht
Ik volg mee!
Voor de afwerking van ons huisje, we rekenden het uit: het kost ons nog een flinke duit.Liefst voor het huishouden geen geschenken, maar U mag altijd aan ons spaarvarkentje denken.Indien jullie ons graag iets willen schenken, mogen jullie steeds aan onze spaarrekening denken: (rekeningnr.)Dit zijn er een paar die ik zelf op uitnodigingen heb terug gevonden maar zelf ben ik ook nog naar een ander op zoek.Groetjes!
We zijn dan wel een getrouwd paar, ons droomhuisje is nog niet helemaal klaardus als u ons wil verrassen dan hopen we dat dit in een envelopje zal passen
Op onze uitnodiging staat het volgende : Voor bloemen en planten is ons nestje te kleinEn ook onze uitzet is alles wat die moet zijnMochten jullie ons toch willen verrassenDan hopen wij dat dit in een envelopje zal passenLeentjebuur gespeeld hier op het internet en bij vrienden
Wij hadden: "Ons spaarvarkentje is nog maar een uitgemergeld dier, door hem weer gezond te maken, doet u ons een groot plezier" en dan ons rekeningnummer. We hebben voor express het woord envelop niet vermeld, omdat we daar al heel veel grapjes mee gezien hebben (je wil niet weten wat er allemaal in een envelop past!). Iemand had ook eens gewoon "cadeautip: afbeelding envelop" en die hebben gewoon dozen enveloppen gekregen... 't Is maar dat je't weet ;) Groetjes, Veerle
We hebben al potten en pannen,maar nog veel ander plannen.Mocht U ons met iets willen verrassen,laat het dan in een envelopje passen.Dit is wat wij erop zetten.Groetjes,Cindy