Terug naar overzicht
Hey An,Ik denk dat wij na onze openingsdans maar 1 slow meer zullen draaien en dat zal wsl 'Lady in red' zijn...lievelingsliedje van de schoonmama :-) en daar zal ze heel blij mee zijn denk ik!(schoonouders zijn gescheiden dus het wordt voor de schoonmama zowiezo een zware dag, vandaar...)groetjes
Wij doen er waarschijnlijk ook maar één, omdat we er voor een tweede gewoon niet uitkomen. Als eerste dans na de openingsdans kiezen we voor Unforgettable van Nat King Cole en Natalie Cole.
Over onze tweede zijn we ook nog aan het nadenken! Onze eerste is 'What a wonderful world' van Louis Armstrong. Ik volg dus dit topic ;D
Wij hebben ook onze openingsdans (nummer staat nog ter discussie) en hebben dan een vader/dochter dans ipv vermenigvuldigingsdans (de schoonmoeder/moeder stonden niet zo te springen voor te dansen) dus wordt het een dans van mijn man met onze dochter en van mij met mijn vader, afgewisseld door onze twee zoontjes.Daarna gewoon een toffe dansplaat op voor iedereen de dansvloer op te krijgen
bij ons gewoon onze openingsdans, en daarna direct volle ambiance 'heb je even voor mij' van frans bauer en 'laat de zon in je hart' van willy sommers.ik ga wel dansen met de vriend van mijn moeder (mijn vader is overleden) en daarna mijn schoonvader.