Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een centje :)

23-1-2012 19:40:12
Hey bruidjes,

Weten jullie soms toffe tekstjes voor de cadeautips?
Werken jullie ook met kaaartjes of komt alles op de uitnodiging?

Groetjes
Stefanie

Stefanie
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1178

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik23-1-2012 19:55:00

Wij hebben volgende tekst gebruikt :

Voor bloemen en planten is ons nestje te klein
En ook onze uitzet is alles wat die moet zijn
Mochten jullie ons toch willen verrassen
Dan hopen wij dat dit in een envelopje zal passen

En we hebben er goeie reacties op gekregen, dat het een leuk tekstje was.

Omdat wij geen aparte receptie doen en ook geen gasten hebben die na het diner komen voor het dansfeest, hebben wij ervoor gekozen om alles op één uitnodiging te zetten. Wij zitten dus niet met losse kaartjes. Ik ben nu zelf wel een sloddervos, en als mijn hoofd niet vaststond was ik het allang kwijt, maar we hebben ondervonden dat aparte kaartjes nogal eens durven pootjes krijgen. Ook daarom staat bij ons alles gewoon op de uitnodiging.

Groetjes,
Rozemarijn.

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik23-1-2012 20:36:45

Bij ons is het geworden:

We hebben al potten en pannen,
maar nog veel andere plannen.
Mocht U ons met iets willen verrassen,
laat het dan in een envelopje passen.

Ook ons rekeningnummer hebben we erop gezet, voor mensen die liever niet met (grote) sommen geld buiten komen.

Verder hebben wij als concept: een ceremonie in de tuin van de feestzaal met aansluitend receptie voor de uitgebreidde familie en vriendenkring. Dus alles komt op de uitnodiging want iedereen wordt voor hetzelfde verwacht.
Alleen voor de suite is er een uitzondering, maar daar steek ik dan een kaartje voor bij in de uitnodiging, maar iedereen die mee gaat met de suite weet eigenlijk al hoe het gaat verlopen (is dichte familie).

Groetjes,
Cindy

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik24-1-2012 0:28:30

Jullie aanwezigheid,gelukwensen en lach
zijn het mooiste geschenken op onze huwelijksdag,
mochten jullie ons toch willen verrassen, dan hopen we dat het in een envelopje zal passen.

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik24-1-2012 10:09:39

Hey Stefanie,

Bij ons is het: Onze uitzet is reeds op en top, maar wil je ons verassen, graag een cadeautje in een envelop!

Groetjes, Tinneke

Laura
28-4-2012
 Meld misbruik24-1-2012 11:45:46

bij ons is het: 'Voor ons liever geen bloemen of geschenken, maar je mag altijd aan ons spaarvarkentje denken.'

carine
19-5-2012
 Meld misbruik24-1-2012 16:57:23

wij hebben geschreven: Geen pot noch pan maar graag een duwtje voor ons reisplan.
en ook ons rekeningnummer bijgevoegd.

nathalie
14-4-2012
 Meld misbruik24-1-2012 20:45:46

Dacht je aan een precentje, dan graag een centje.

patricia
10-3-2012
 Meld misbruik25-1-2012 1:23:17

wij hebben: We zitten ruimschoots in onze spellen, en hebben liever iets om ons spaarvarkentje te vullen

rekeningnummer hebben we niet gedaan.
vind dit wa onbeleefd :s, maar das wat je zelf wilt e...

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...