Terug naar overzicht
Wij hebben volgende tekst gebruikt : Voor bloemen en planten is ons nestje te kleinEn ook onze uitzet is alles wat die moet zijnMochten jullie ons toch willen verrassenDan hopen wij dat dit in een envelopje zal passenEn we hebben er goeie reacties op gekregen, dat het een leuk tekstje was.Omdat wij geen aparte receptie doen en ook geen gasten hebben die na het diner komen voor het dansfeest, hebben wij ervoor gekozen om alles op één uitnodiging te zetten. Wij zitten dus niet met losse kaartjes. Ik ben nu zelf wel een sloddervos, en als mijn hoofd niet vaststond was ik het allang kwijt, maar we hebben ondervonden dat aparte kaartjes nogal eens durven pootjes krijgen. Ook daarom staat bij ons alles gewoon op de uitnodiging. Groetjes,Rozemarijn.
Bij ons is het geworden: We hebben al potten en pannen,maar nog veel andere plannen.Mocht U ons met iets willen verrassen,laat het dan in een envelopje passen.Ook ons rekeningnummer hebben we erop gezet, voor mensen die liever niet met (grote) sommen geld buiten komen.Verder hebben wij als concept: een ceremonie in de tuin van de feestzaal met aansluitend receptie voor de uitgebreidde familie en vriendenkring. Dus alles komt op de uitnodiging want iedereen wordt voor hetzelfde verwacht.Alleen voor de suite is er een uitzondering, maar daar steek ik dan een kaartje voor bij in de uitnodiging, maar iedereen die mee gaat met de suite weet eigenlijk al hoe het gaat verlopen (is dichte familie).Groetjes,Cindy
Jullie aanwezigheid,gelukwensen en lach zijn het mooiste geschenken op onze huwelijksdag,mochten jullie ons toch willen verrassen, dan hopen we dat het in een envelopje zal passen.
Hey Stefanie,Bij ons is het: Onze uitzet is reeds op en top, maar wil je ons verassen, graag een cadeautje in een envelop!Groetjes, Tinneke
bij ons is het: 'Voor ons liever geen bloemen of geschenken, maar je mag altijd aan ons spaarvarkentje denken.'
wij hebben geschreven: Geen pot noch pan maar graag een duwtje voor ons reisplan.en ook ons rekeningnummer bijgevoegd.
Dacht je aan een precentje, dan graag een centje.
wij hebben: We zitten ruimschoots in onze spellen, en hebben liever iets om ons spaarvarkentje te vullenrekeningnummer hebben we niet gedaan.vind dit wa onbeleefd :s, maar das wat je zelf wilt e...groetjes