Terug naar overzicht
Hallo!Ik heb ze besteld voor op ons avondfeest.Ziet er alleszins superleuk uit.Ik had ze al binnen de de 5 werkdagen.Zeker een aanrader.Liefs, Sarah
We hadden het in Gent gezien en waren eigenlijk verkocht :-)
Wij hadden ze in Leuven op de trouwbeurs gezien.Het is echt een leuk iets, een map met plastiekjes waar je de viltjes één per één kan insteken, pennen inclusief geleverd.Een echt leuk alternatief voor een gewoon gastenboek.Maar toch heb ik nog een 'gewoon' gastenboek voorzien dat ik zal klaarleggen.De bierviltjes leg ik op de tafels samen met de pennen.Sarah
mijn nicht had deze ook, uiteindelijk was meer dan de helft onbeschreven :-( ze had ook de praatpaal, met vééééééééél meer succes en ook het traditionele gastenboek stond goed vol!!! Ze zou het niet meer opnieuw doen
hallo,waar heb je deze viltjes besteld samen met zo een map met mapjes in voor de viltjes in te steken lijkt me leuk!
hey,Wij hebben ze ook besteld voor ons trouwfeest en we zijn zeer content we gaan ze bijna in de bus krijgen . maar we hebben ook de praatpaal besteld als alternatief!
www.hetfeestviltje.be groetjes
Hoeveel viltjes voorzien jullie per persoon? Wij hebben ongeveer 200 genodigden. Komen we dan toe met 1 pakket? (250 viltjes)
Ik koop 1 pakket, maar we hebben 140 genodigden. 1 per genodigde & de rest ligt gewoon extra op tafel. Groetjes
Welke vragen staan er dan zoal op die viltjes?