Nu Online
Momenteel zijn er 288 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ZOT WORD IK ERVAN!

23-1-2012 22:44:21
Ok, ik word er echt zot van! Onze dagplanning is nu al zoveel keer veranderd en nu moeten we de uren doorgeven voor de uitnodigingen te laten drukken. Kunnen jullie eens nakijken of de planning realistisch is?

9.15: de suite die toekomt (deze krijgen glas cava en koffiekoek)
9.30: toekomstige die aankomt
9.45: vertrek gemeentehuis
10: aankomst gemeentehuis
10.15 burgelijke trouw
10.30 einde burgerlijke trouw
10.45 aankomst huis
11: receptie
13: einde receptie en vertrek foto's
15: aankomst feestzaal en foto's suite
15.45: gasten die toekomen voor ceremonie
16: begin ceremonie
17: begin bbq
20: einde bbq
20.30: gasten dessertenbuffet toekomen
22: begin dessertenbuffet
24: middernachtsnack

Zucht: hoe kan ne mens nu weten of dat dat gaat lukken?
Enige raad?
Linde

Linde
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 945

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik23-1-2012 22:48:44

Hey Linde,

Over planning heb ik toen ook even mijn hoofd gebroken. Tot de ceremoniemeester met de ultieme tip kwam.
Hij stelde voor om met het laatste "geplande" van de dag te beginnen. (in ons geval de openingsdans). Die hadden wij graag rond 23h voorzien. Dan zei hij dat we de dag omgekeerd moesten plannen. Dus dan zijn we gaan terugtellen hoe lang het eten zou duren, inclusief enkele verrassingsacts (die er geweest zijn) en dan hoelang het zou duren voor de gasten toekwamen, de eerste receptie, de foto's, de wettelijke trouw, de aankomst van de suite.
Dit hebben wij zo gedaan en ik moet zeggen dat de planning misschien om 10 minuten na niet uitkwam. Misschien kan je het ook zo eens proberen?

voor meer info mag je altijd een privéberichtje sturen.

groetjes en nog veel succes!!

Sofie

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik24-1-2012 7:28:28

Ik zou nog iets meer tijd laten tussen het eind van de barbecue en het toekomen van de volgende gasten, bijv. 21u. Als het eten dan uitloopt en mensen zijn aan de vroege kant, dan staan die daarop te kijken, en dat is een beetje triestig...

frida
6-2-2010
 Meld misbruik24-1-2012 8:08:33

Hey,

Ik zou ook iets meer tijd laten tussen het einde van de bbq en het toekomen van de nieuwe gasten.
Tijdje terug waren wij ook gevraagd om aan te schuiven vanaf het dessertenbuffet en het eten was uitgelopen niet leuk want er stonden al heel wat gasten te wachten....

Groetjes

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik24-1-2012 10:24:00

Ik zie dat je maar een kwartiertje voorziet voor het burgerlijk huwelijk... Best dit even navragen bij de gemeente, want bij ons heeft dit 45 minuten geduurd (zij zorgden aansluitend nog voor een receptie).

Verder vind ik 2u voor foto's vrij weinig... Je gaat zien dat je toch nooit exact om 13u gaat kunnen vertrekken en een uurtje is gepasseerd voor je het goed en wel beseft... Het hangt natuurlijk wel af van wat jullie gepland hebben, maar wij hadden foto's op 3 locaties en dan is 2u echt niks...
Vermits het dessertenbuffet pas om 22u voorzien is, zou ik de dessertgasten pas ten vroegste om 21u laten toekomen... Anderhalf uur niks doen en wachten is namelijk heel lang (vooral als je weet dat een gemiddelde receptie al maar 2u duurt)...
Groetjes,
Veerle

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik24-1-2012 11:51:09

Een kwartiertje burgerlijk huwelijk was bij ons genoeg. Hou er alleen wel rekening mee dat dit misschien wat te laat begint/toch een beetje kan uitlopen en dat je niet direct na afloop naar huis vertrokken bent.
Is de receptie bij jullie thuis of op een andere locatie? (omdat je om 10u45 thuis aankomt en om 11u de receptie start, maar niks daar tussen hebt staan) Als de receptie ergens anders is, denk ik dat je beter rechtstreeks naar daar gaat.

Linde
26-5-2012
 Meld misbruik24-1-2012 17:31:53

Dag iedereen,

we zullen het dessertenbuffet later zetten :).
@Sanne: ja wij doen onze receptie in onze tuin. Het gemeentehuis is maar 10min van bij ons.
@Veerle: het gemeentehuis duurt bij ons maar 10min. Binnen en buiten noemen ze zoiets. Over de foto's maak ik mij ook nog zorgen. We hebben wel maar 1 locatie maar toch.. Ik vind het heel moeilijk al die zaken!

Linde

vicky
4-8-2012
 Meld misbruik24-1-2012 19:40:27

pffff linde ,dacht al dat ik dat alleen had ! heb onze dagindeling ook al 100x veranderd .
grrrrrrrrr ,wordt er ook knettergek van zeg .
Maar gaat ons wel lukken hoor !!!!!!!!!!!
jouw planning lijkt me prima .

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...