Terug naar overzicht
gewoon vragen en mss met een smoesje, zo ga ik binnekort vragen om mijn kleed nog eens te passen want ik heb schoenen enz nodig ;-) elk excuus is goed.
Hey Lotte!!Oh, ik zou ook zo zijn...zou al blij zijn als ik het pasmodel van het mijne nog is kon 'aanraken'...haha!!!Het is jouw kleedje, dus je zal het al wel is mogen zien zeker??Spannend....groetjes!
Hey Sandra! Heel spannend. En zenuwen! Ik ben precies terug 16 jaar.Ik ga het er toch op wagen, en mijn liefste blik boven halen:Mag ik mijn kleedje eens passen, alsjebliiiiieeeeeeefffft
Grappig, ik ben ook vol spanning aan het wachten op het verlossende telefoontje dat mijn kleedje binnen is...
Juich, Juich!Bij Moderna en een heel lieve blik?Das een combinatie die zeker en vast zal slagen! :-) Ik durf ervoor wedden dat ze je zelfs voorstellen of je het nog eens wilt aanpassen! :-)Zo mee-levend zijn ze daar!Ik duim mee dat je kan passen!grtjsA.
Ik denk het ook Annelies. Ongeacht wie je daar aan de lijn krijgt, ze zijn allemaal super vriendelijk.Ik was in december eens langs geweest om een stukje stof op te halen. Toen vroeg ik ook of mijn kleedje al binnen was. Dat was nog niet het geval. Toen ik thuis kwam, zag ik dat ik een gemiste oproep had van Moderna. De verkoopster had ondertussen al naar de leverancier gebeld om te informeren en had daarna een berichtje ingesproken om mij gerust te stellen.Vond ik zo lief van haar.groetjes
Hey, super spannend! Ik wacht hier ook op dat verlossende telefoontje die maar niet komt...In januari zou het normaal binnenkomen, maar aangezien we nog altijd januari zijn durf ik niet bellen om te vragen... Als we februari zijn zal ik eens bellen en hopen dat het snel binnenkomt!Ik kan ook al bijna niet meer wachten tot ik hetnog eens mag aandoen...Als je mag gaan passen geniet ervan!!!groetjes!
halloIk heb mijn kleedje van bij le coqe in lommel en van zodra mijn kleedje binnen was mocht ik het nog eens gaan passen. Dat aanbod heb ik natuurlijk niet afgeslaan. Het voelde weer heerlijk mijn kleedje aan te hebben. In maart mag ik terug gaan passen voor de aanpassing. Spannend allemaal.groetjes