Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En dan nu: even ontspannen...

24-1-2012 14:16:02
Voor alle stresskippen en hanen onder ons, als je even wilt pauzeren tussen de voorbereidingen door en je houdt wel van een streepje keltische doedelzakmuziek, check dan eens op youtube "the red hot chilli pipers".
Ik heb hier net tranen met tuiten zitten wenen. Ook op hun website staan leuke filmkes, zoals "chasing cars".
Doen!

Cindy
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 382

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik24-1-2012 14:29:29

Ik denk er zelfs over na om mijn ventje te verrassen met een live optreden van een aantal pipers op onze receptie. Mijn collega zit in een vlaamse groep: the Flemish Caledonean pipes & drums. Zij zou dan eventueel met enkele vrienden uit de groep komen spelen op onze dag. Leuk hé!

lien
4-5-2013
 Meld misbruik24-1-2012 17:22:35

Ik kende deze groep al vermits mijn vriend ook doedelzak speelt. Zijn idd mooie liedjes bij.
en een live optreden van pipers valt altijd in de smaak bij de mensen, dus zeker doen !!

Evelien
4-5-2012
 Meld misbruik24-1-2012 19:51:29

Wow, kende deze niet. Maar super, zeg.
Ben zelf ook enorm verzot op dit soort muziek. Kennis van ons zat ook bij de Flemish Caledoneon Pipes and Drums. Heb in het begin van de verloving ook gedacht om een groepje te laten komen, maar mijn verloofde hoort dit soort muziek niet graag en zag dit echt niet zitten. Hij wil ook helemaal niet in de spotlights lopen die dag (hoe bizar dit ook mag klinken), dus heb dit plan maar laten varen. Met toch wat spijt in het hart.
Misschien moet ik alsnog zoeken naar een groepje dat kan afzakken tot hier :-)

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik25-1-2012 9:46:35

@ Evelien,
misschien toch als verrassing doen. Je zou soms versteld staan hoe ze bijdraaien als ze het eens live horen. En stiekem doe je het dan ook een beetje voor jezelf, dat mag toch ook?

Cindy

Evelien
4-5-2012
 Meld misbruik25-1-2012 13:49:32

@Cindy,
Heb gisteren dan toch gezocht naar bands in de buurt (in West-Vlaanderen zijn er een paar pipe and drumbands actief). Ik hoop snel contact te kunnen leggen en toch iets op poten te kunnen zetten. Mijn ouders en kennis uit Amerika zullen hier zoooo blij mee zijn. De oom van die kennis en goede (jammer genoeg reeds overleden) familievriend speelde zelf ook bagpipes. Vandaar onze link met deze muziek.
Groetjes
Evelien

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik25-1-2012 15:14:33

@ Evelien,
succes met je zoektocht en laat je eens weten als je iemand gevonden hebt en wat dit zo ongeveer kost? ben eens benieuwd.
Groetjes,
Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...