Terug naar overzicht
Ik denk er zelfs over na om mijn ventje te verrassen met een live optreden van een aantal pipers op onze receptie. Mijn collega zit in een vlaamse groep: the Flemish Caledonean pipes & drums. Zij zou dan eventueel met enkele vrienden uit de groep komen spelen op onze dag. Leuk hé!
Ik kende deze groep al vermits mijn vriend ook doedelzak speelt. Zijn idd mooie liedjes bij.en een live optreden van pipers valt altijd in de smaak bij de mensen, dus zeker doen !!
Wow, kende deze niet. Maar super, zeg.Ben zelf ook enorm verzot op dit soort muziek. Kennis van ons zat ook bij de Flemish Caledoneon Pipes and Drums. Heb in het begin van de verloving ook gedacht om een groepje te laten komen, maar mijn verloofde hoort dit soort muziek niet graag en zag dit echt niet zitten. Hij wil ook helemaal niet in de spotlights lopen die dag (hoe bizar dit ook mag klinken), dus heb dit plan maar laten varen. Met toch wat spijt in het hart.Misschien moet ik alsnog zoeken naar een groepje dat kan afzakken tot hier :-)
@ Evelien,misschien toch als verrassing doen. Je zou soms versteld staan hoe ze bijdraaien als ze het eens live horen. En stiekem doe je het dan ook een beetje voor jezelf, dat mag toch ook?Cindy
@Cindy,Heb gisteren dan toch gezocht naar bands in de buurt (in West-Vlaanderen zijn er een paar pipe and drumbands actief). Ik hoop snel contact te kunnen leggen en toch iets op poten te kunnen zetten. Mijn ouders en kennis uit Amerika zullen hier zoooo blij mee zijn. De oom van die kennis en goede (jammer genoeg reeds overleden) familievriend speelde zelf ook bagpipes. Vandaar onze link met deze muziek.GroetjesEvelien
@ Evelien,succes met je zoektocht en laat je eens weten als je iemand gevonden hebt en wat dit zo ongeveer kost? ben eens benieuwd.Groetjes,Cindy