Terug naar overzicht
Oy Freya, niet leuk, ik kan het mij voorstellen. Moet ze per sé aan huis komen? Het is inderdaad makkelijker maar misschien heb je ook een goede kapster dicht bij jou thuis? Als je daar echt niemand vind, kan je ook eens horen bij hogescholen waar ze regentaat haartooi geven. Misschien vind je daar wel een leerkrachte haartooi die jou wil helpen. Ik zou alvast niet inztten met het "kapselniveau" van die leerkrachten. Bij ons op de hogeschool waren er vroeger shows waarbij de leerkrachten haartooi ferm hun best hdden gedaan en er zaten heel mooie dingen tussen! Het is maar een ideetje - good luck chica!
Hey Freya,Oei, dat is lastig...En je vaste kapper waar je bijvoorbeeld gaat om te knippen enz?? Kan je daar niet terecht voor opsteekwerk? Als het niet té ver van huis is, verlies je toch niet zo veel tijd...Mijn kapper zit in Nevele en ik woon in Merchtem...dus ik doe op de dag zelf 2 keer een rit van 45 min :-) op en af...maar ja, he's worth it ;-)!!groetjes en succes nog met de zoektocht!!
beste Freya k kan je hiermee zeker van dienst zijn, ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel