Terug naar overzicht
IK WIL OOOOOOOOK Maar heb nog niets van de gemeente gehoord!
Wij hadden vorige week een kaartje in de bus gekregen van de gemeente daarvoor...Is wel een speciaal gevoel :)Het zal bij jullie ook wel niet meer te lang duren denk ik hoor...
Leuk he, wij zijn vandaag ook in ondertrouw gegaan, dus de datum staat vast!
Hoi,ja das echt gek hoe een leuk gevoel dat geeft hé!Wij zijn dat echt 6 maanden op voorhand gaan doen, 2/12, net een dag dat alle instanties staakten ...Maar gelukkig trouwde er toen mensen, dus moest die ambtenaar wel aanwezig zijn.Het begint fameus te korten voor de 2/6 trouwers héxxx
Super he, het besef komt dan nog een beetje meer! Wij noemen elkaar nu onderman en ondervrouw ;D
Zo leuk! Ik verlang ook al tot wij zo ver zijn!
Wij trouwen op 1/6/2012 en wachten in spanning den ondertrouw af, hopelijk laat de gemeente snel ies weten.
moeten jullie iets speciaals meenemen voor de ondertrouw. Wij gaan daar geen kaartje voor krijgen. Mochten vanaf januari gaan. groetjes
Nee, gewoon onze paspoorten...Je moet dan opgeven wie je getuigen zijn en ook hun geboortedatum doorgeven...Laat het net daar zijn waar het mis ging...De verjaardagen wel ja, maar de geboortejaren..Gelukkig hebben ze dit kunnen opzoeken voor ons :-