TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
22-9-2012
|
26-1-2012 10:18:27
Hey Dorine!
Mijn eerste paswinkel was Mia Monta omdat het bij ons heel dicht in de buurt ligt wou ik er sowiso eens heen! Ik heb er uiteindelijk mijn kleedje niet gekocht omdat hun lijn niet echt mijn stijl was, maar heb er toch aangename herinneringen aan over gehouden! De mensen waren zeer vriendelijk en niks was hen teveel! Heb er dan ook een 20-tal kleedjes gepast! Hoe het zit met de prijzen weet ik dan ook niet héél zeker, maar feit is wel dat ze me daar eerder aan de 'lage' kant leken, alleszinds lager dan in een normale bruidskledij-winkel. Dat is dan waarschijnlijk het verschil als je uw kleedje bij hen direct in het atelier koopt ofwel in een winkel. Maar maakt dat uit of je nu in een pashok met satijnen gordijnen op een nieuwe parket of katoenen gordijnen met een vasttapijt je trouwkleed aan het passen bent? Het is nog altijd het kleed dat telt niet?
Zeker de moeite waard om eens een bezoekje te brengen zou ik zeggen (is wel enkel op afspraak!)
grtjs en succes! A.
|
|
Dorine
7-7-2012
|
26-1-2012 11:09:22
Dag Annelies, Alvast bedankt voor uw reactie. Daar het voor mij de tweede keer ( en goede keer, hoop ik ) is dat ik in het huwelijk treed, wil ik niet meer voor een typisch bruidskleed gaan, je weet wel: wit, lang, alles erop en eraan. Ik wil eerder iets da'k nadien misschien nog zal aandoen, iets heel moois, toch specialer dan anders voor op die dag, én vooral iets waar ik me heel goed in voel. Bij Scarpellini in Oostende zag ik zondag al die modelletjes hangen en ik vond die wel heel mooi, vandaar dat mijn voorkeur momenteel naar Mia Monta uitgaat. Maar dit kan natuurlijk nog veranderen hé na een paar pasbeurten. Door 't een en 't ander op dit forum te lezen, denk ik da'k toch terug ga naar Oostende, zoda'k daar toch meer collectie's kan passen. En met Scarpellini wordt op dit forum, zo te lezen toch serieus geboft. Blijkt da'k toch bij Mia Monta blijf, qua collectie, kan ik nog altijd tot in Zottegem rijden hé, alhoewel met nog 162 dagen op de teller, moe'k toch wel serieus in actie schieten...
Groetjes Dorine
|
|
Hanne
1-10-2011
|
26-1-2012 12:35:13
Hey Dorine,
ik ben naar Mia Monta geweest, op aanraden van een vriendin die daar ook was gaan kijken voor haar trouwkleed (maar zij had haar uiteindelijke jurk elders gekocht). Mijn ervaring met Mia Monta was echt niet fijn. Ik vond de vrouw daar niet vriendelijk, opdringerig en bij moment zelfs beledigend. Zo haalde ze aan dat ik met mijn maat 36 en B-cup misschien toch beter een push up BH kon overwegen voor op mijn grote dag.. Ik ga het hele bezoek hier niet uit de doeken doen, maar ik ga daar alleszins nooit meer terug. Mijn tweede afspraak, bij La Sposa was dat, was dan weer hemels.
Misschien heb ik ze gewoon op een slechte dag getroffen, want ik heb ook al veel positieve dingen gelezen over Mia Monta, maar ik vind alleszins dat zoiets echt niet kan. Ik ben het wel met je eens dat ze hele mooie jurken hebben die niet de typische bruidsjurken zijn.
Groetjes, Hanne
|
|
tima
8-9-2012
|
26-1-2012 14:13:35
ik ben dan weer goed gevaren en de prijs viel serieus mee €1300 het wordt op maat gemaakt ook veranderingen waren geen probleem .ik heb namelijk een doorschijnend korset met kant aan en juist waar mijn buik tatoeage is was er minder kant dus kon je hem super zien ze gingen voor mij de decollete lager maken en maar kant op de tatoeage. uiteindelijk wel een andere jurk geworden want niet tegenstaande dat ik in gedachten in een heel moderne jurk ging trouwen (zie strak meermin met doorschijnend korset) is het een romantische sissi jurk geworden met sleep en een serieuze balrok
|
|
Dorine
7-7-2012
|
26-1-2012 14:27:37
Hallo Hanne, Annelies en Tima Bij het wat rondneuzen ( en lezen ) op dit forum.... waar een griepje al niet goed voor is, kom ik toch heel wat verdeelde meningen tegen over Mia Monta, de ene is super content, de andere dan weer niet.... da's zo wat bij alles in het leven zo denk ik, alles is persoonlijk, en iedereen heeft zijn eigen mening. Ben toch blij da'k de meningen van verschillende dames gelezen heb, dat helpt me toch wat vooruit. Ik blijf bij mijn mening dat ik die collectie heel erg mooi vind, maar wanneer ik dan ga voor mijn eerste en verder pasbeurten, dan wil ik inderdaad ook op een correcte en vriendelijke manier geholpen worden.. 't is per slot van rekening niet efkens een brood dat we kopen hé. Ik hou mijn afspraak van volgende weeek bij Scarpellini in Oostende, en zie dan wel verder. Nog veel succes met jullie voorbereidingen, komt toch heel veel bij kijken hé, ook al is het al de tweede keer van mij... Groetjes Dorine
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|