Terug naar overzicht
Ik heb ook een bustierjurk en heb daar ook een bustier onder.De winkel raadde dit zo aan, dus heb ik dat er ineens bijgekocht.Ik hoop dat dit niet storend zal zijn, maar ik heb toch redelijk wat uurtjes gepast,en de bustier voelde ik niet meer zitten op de duur :-)Succes!
heyEen bustier met baleinen onder een jurk met baleinen zou ik persoonlijk niet doen.ik denk dat dit heel storend en ongemakkelijk zal zitten.Laatst hierover nog iets gelezen op het forum.
ik zou toch ook voor een strapless bh gaan als er al baleinen in je jurk zitten. Je hebt ook een ' bustier' zonder baleinen of een bh die wat lager komt als je het niet vertrouwd. Maar normaal blijft alles wel zitten, zeker als je kleed een corset sluiting heeft. Een kleine tip mss, halverwege de avond je bh 1 haakje kleiner zetten als je dat volhoudt en als je een corsetrug hebt wat meer aanspannen helpt ook.
Hoi Melissawat was de website want ik heb ongeveer hetzelfde probleem met het niet vinden van mijn goesting, en grijsbruin klinkt perfect wat ik nodig heb ;o)ik ga wsl voor strapless bh, zo'n kleed zit meestal zodanig 'vast', dat een bh volgens mij niet snel zal afzakken...
Ik ben ook nog op zoek :-)!Er is onlangs nog een post geweest over bruidslingerie trouwens en het al dan niet nemen van een corset onder een verstevigde jurk...Ik twijfel nog over het corset...de bruidswinkel heeft dit afgeraden omdat mijn jurk ook verstevigd is én omdat het wellicht te warm zal zijn...Maar toch twijfel ik nog :-) en ga ik in de lingeriewinkel toch ook een corset passen :-)groetjes!
Hmm... de meningen zijn verdeeld :-) Ik denk dat ik nog eens contact ga opnemen met mijn bruidswinkel :-)@ emy: www.pabo.be
juist maken dat het niet door de jurk is te zien é mij hebben ze altijd verteld dat je rood onder wit moet dragen ik ga helaas rondlopen met van die zelfklevende kippefilets tenzij ze in de bruidwinkel is erop vinden
Dag dames,ik had ook een bustierkleed en had wat schrik van strapless bh.... Ik ben vrij zwaar van borst en dacht dat dit zo ging afzakken. Heb er eentje gekocht van Marie Jo en ik was er super tevreden over!!! Ik draag hem nog steeds, soms met de bandjes en soms strapless...Ik had trouwens een wit kleed en mijn lingerie was knalrood en dit zag je echt niet!!!