Nu Online
Momenteel zijn er 594 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat maken jullie zelf...?

26-1-2012 18:35:29
Hey trouwertjes in spé (of getrouwde stelletjes)

Zoals de titel zegt..
Wat maken jullie zelf?

Ik ben niet zo'n knutsel-madam, maar het lijkt me leuk zelf enkele dingen in elkaar te knutselen voor onze grote dag...

Is het mogelijk om volgende dingen zelf te maken, en zo ja, hoe dan...?
- gastenboek
- enveloppedoos
- boekje met ... redenen omdat ik van je hou
- ...

De uitnodigingen gebeuren via de fotograaf, de bedankjes maken we zelf, alsook ons misboekje, menu en feestreglement...

Wat hebben jullie zelf gemaakt of wat gaan jullie zelf maken?

Groetjes,
Nathalie

Nathalie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1493

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik26-1-2012 18:41:00

Ik heb de uitnodigingen volledig zelf gemaakt, dus knippen plakken etc.
De naamkaartjes voor op de tafels ben ik nu mee bezig.
Voor de bedankjes glazen buisjes die ik vul met suikerbonen, strikje errond en een kaartje met bedankt, onze namen en datum erop. En dan komen nog 2 gelukspoppetjes aan te hangen in de vorm van een trouwkoppeltje.
Ik zit nog te twijfelen of ik de enveloppendoos en het gastenboek ook zelf ga maken.
Waarschijnlijk wel, maar eerst eens een mooie doos vinden voor de enveloppendoos.

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik26-1-2012 18:41:24

wij maken de uitnodigingen/menu's/naamkaartjes/tafelnummers/dankkaartjes/misboekjes zelf, de bedankjes (potjes met zelfgemaakte confituur met daarop Spread the love en onze namen), de kaartjes voor de wensboom en de wensboom zelf en het design van de huwelijkskaars. Dat is het zowat denk ik :p

Pascale
9-6-2012
 Meld misbruik26-1-2012 18:47:59

wij maken enkel de ceremonieboekjes zelf via optimalprint.nl

Imke
31-3-2012
 Meld misbruik26-1-2012 18:59:34

uitnodigingen, bellenblazers, gastenboek, naamkaastjes, menukaarten, enveloppendoos... eigenlijk bijna alles (maar ik ben dan ook een knutselmie)

kim
7-7-2012
 Meld misbruik26-1-2012 19:00:57

Wij hebben de uitnodigingen zelf gemaakt.
En gaan een enveloppedoos ineen knutselen :-)
We gaan een leuke simpele doos zoeken en ofwel deze vol kleven met mooie rozenblaadjes, of we gaan ze mooi inpakken in dezelfde kleur dan onze wensdoos en dan tule errond voor de afwerking. (en een gleufje in maken natuurlijk)

Een gastenboek gingen we eerst ook zelf maken, maar hebben een mooie wensdoos gevonden met kaartjes in. Normaal gingen we een foto album maken, met op de linkerkant foto's en op de rechterkant plek om te schrijven.

Je kan echt veel zelf maken! Succes ermee en veel plezier!

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik26-1-2012 19:12:35

De zaken die je noemt zijn zeker eenvoudig zelf te maken, en met een beetje zoeken op internet vind je heel veel leuke voorbeelden.

Ik wil zeker ook de enveloppendoos en gastenbook maken. In plaats van een ringkussen (wat ook niet moeilijk is) hebben we een ringboek, waarin ik een hart heb uitgesneden. Verder wil ik theelichthouders, tafelkleden en een deel van de dessertjes zelf doen.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik26-1-2012 20:18:10

Wij gaan de enveloppendoos zelf maken: een stevige kartonnen doos gaan we deels inpakken en aan de bovenkant gaan we foto's van ons plakken in zwart-wit. We doen er dan ook een grote strik in tule rond en een gleufje aan de zijkant. Ook de gastenboek, bedankkaartjes en eventuele naamkaartjes maken we zelf!

Groetjes,
Alessia

tima
8-9-2012
 Meld misbruik26-1-2012 22:18:13

ik maak de kerkdecoratie (pomanders , lopers, pomander boom en altaat stuk methuwelijks kaars) het ontwerp van de kaartjes misboekje en menu ,ringkussentje , kouseband, ev. de vrouwelijke bedankjes maar daar ben ik nog niet aan uit

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik27-1-2012 12:03:51

Héy, bij ons zullen we de uitnodignigen zelf maken (maar dit zullen héél envoudige zijn), en de menu's. Ook de kaartjes voor het gastenboek (kleine kaartjes zoals een postkaart met een vraag op) zullen we zelf drukken. Ik zal dan op de tafel een verzameldoosje voorzien voor de beschreven kaartjes.
De Enveloppedoos ben ik nog aan het twijfelen, omdat ik de kisten van tutje en kiki echt geweldig vind ! Anders zou ik ook zelf een stevige doos maken en aankleden.

Ook mijn trouwkleed wordt zelf gemaakt door mijn schoonmama ;)

lindsy

Meld misbruik29-1-2012 15:58:18

hey
ik wil ook zoveel mogelijk zelf maken, uitnodigingen, bedankjes, gastenboek, naamkaartjes, menukaarten

wie voorbeelden heeft mag ze steeds mailen naar : lindsy.verhulst@hotmail.com
of links waar ik leuke ideeën kan terugvinden

Daisy
20-7-2012
 Meld misbruik30-1-2012 10:06:40

Ik ga zelf mn gastenboek maken. Ben enkel nog op zoek naar een paar leuke vragen! Ik zou een vraag of 3 per pagina zetten maar dan de volgende pagina 3 andere vragen, dan kunnen ze zelf kiezen wat ze het liefst beantwoorden. En hier en daar een lege pagina laten, om later trouwfotos in te kleven! Alles gewoon op de pc maken en dan mooi laten inbinden tot een dikke boek! Weet wel nog niet hoeveel me dit gaat kosten! Ook de tafelnamen en uitdeelkaartjes voor de tafels maak ik zelf!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...