Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

allerlei

28-1-2012 17:40:31
hey,joepie we hebben onze kindjes hun kleding gevonden enkel nog hun schoenen
dat is weer iets dat we kunnen schrappen op onze to do lijst.
Snoepjes besteld alles bijna in orde en dan kunnen we aftellen naar onze grote mooie dag
grtjs aan alle toekomstige bruidjes
vanessa

sven
10-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 487

tamara

Meld misbruik28-1-2012 19:09:21

vandaag hebben we ook de kledij van de kindjes gevonden, blij dat dit ook achter de rug is

Ilse

Meld misbruik28-1-2012 19:57:27

hey,

Zijn het jullie eigen kindjes? Hoe oud zijn ze?
Mag ik vragen waar je de kledij gevonden hebt?

groetjes

tamara

Meld misbruik28-1-2012 20:25:24

van mij zijn het mijn eigen kinderen, 2 jongens 8 en 5 jaar en meisje 7jaar
we hebben ze gaan halen naar de c&a uit de communiecollectie
mijn dochter doet dit jaar ook haar communie en had 2 setjes gezien dat ze graag zag daardoor had ik 1tje voor communie en 1tje voor huwelijk
ben niet zo voor die hele speciale dingen, liever iets wat ze nog kunnen doordragen erna

sven
10-8-2012
 Meld misbruik29-1-2012 12:30:47

heykes
wij hebben 3 kindjes en hebben de kleding van de kleinste gevonden in c & a en dat van de oudsten zijn wilden een kostuumpje vrij modern en dat hebben we gevonden in het bruidsparadijs maar dat huren we wel want dat is voor éénmalig gebruik. ik heb 2 kindjes ene van 11 en 7 jaar en men vriend heeft ene van 12 jaar dus wij zijn een samengesteld gezinnetje.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...