Nu Online
Momenteel zijn er 578 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond

28-1-2012 18:25:05
Hoi,

Ik heb een vraagje, een vriendin van mij stapt binnenkort in het huwelijksbootje (voor zover ik weet zit ze niet op deze site ; ) ) en we zijn een beetje aan het kijken hoe en wat we alles gaan organiseren.. Aangezien het hier stikt van de bruidjes en bruidjes in spé, vroeg ik me af of jullie leuke ideeën hebben?

We willen er gewoon een leuke dag van maken, ze houdt wel niet van de hele verkleedpartijtjes enzo...

Lynn
9-3-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1246

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-1-2012 20:17:15

De vrijgezellen die ik al heb meegemaakt waren (op 1 na) zonder verkleedpartij :-).
Diegene met verkleden was een verpleegsterpakje...maar ze was dan ook verpleegster, de vrijgezel :-)...

Activiteiten: workshop cocktail shaken (inclusief met flessen zwieren en zo), sumo worstelen (heb ik niet meegedaan maar wel de foto's gezien...hilarisch) - je kan zo een set huren met een mat en 2 sumo pakjes...
workshop canvas schilderen (foto van het koppel in soort van pop art stijl als resultaat)
picknick in een park...ontbijt met cava...
cava degustatie...
privé shoppen bij monique stam (Antwerpen) inclusief onthaal met rode loper en bubbles en korting voor de 'vrijgezel'...was ook heel leuk!
bowling...
en dan natuurlijk feesten :-) in een danscafé of discotheek...

veel succes ermee!

groetjes

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik28-1-2012 23:03:50

Hm, mijn ideale vrijgezellenfeest:

Gaan picknicken, misschien iets met bootjes doen, dan één of andere workshop of één of ander spel in de stad, iets doenerigs in ieder geval, dan gaan eten, nog iets drinken en redelijk vroeg naar huis voor een echt pyjamafeestje, met singstar toestanden en tot lang in de nacht babbelen. Maar dat is natuurlijk super persoonlijk - jij zal veel beter weten wat ze wil.

Ik zou er wel iets tussen steken dat ze nog nooit gedaan heeft/dat ze anders niet snel zou doen, om het speciaal te maken. Enkel gaan eten en feesten lijkt me een beetje saai.

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik29-1-2012 11:16:05

Mijn vriendinnen organiseren nu mijn vrijgezellen voor mij, op 18 februari is het zover. Ze hebben mij ook gevraagd wat ik leuk zou vinden en wat ik absoluut niet wil of niet zie zitten.
Ik hoop ook op iets doenerigs (leuk woord Eline ) zoals lasershooting, een gps-spelletje, een moord-diner of één of andere leuke workshop waarbij we veel kunnen aflachen, en achteraf nog iets gaan drinken in onze favoriete cafés tot laat in de nacht. Wat ik absoluut niet doe : verkleden (tenzij iedereen meedoet, het is tenslotte carnaval), op de grote markt snoepjes ofzo verkopen, drankspelletjes (ik drink zelden of nooit alcohol en hou niet van dronken zijn) of zingen (ik zing zo vals als een kat en zing dan ook alleen in de beslotenheid van mijn auto met de radio superluid).

Misschien eens bij je vriendin of haar verloofde polsen welke soort activiteiten ze ziet zitten?

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik29-1-2012 11:39:48

Ik had een vrijgezellenweekend. Op vrijdag zijn we naar een sauna geweest, daarna gaan slapen op de boot van een vriendin en er echt een gezellige avond van gemaakt. Zaterdag hebben we er gebruncht en cupcakes gemaakt. S avonds naar Rijsel vertrokken, daar gegeten en uitgeweest. Zondag zijn we daar met zn allen gaan brunchen. Een zalig weekend, met veel plezier en toffe meiden. Heb enkele spelletjes moeten doen, maar plezante en ik was in kleur gekleed terwijl de rest in het zwart was. Heb ook het ganse weekend met een tiara rond gelopen :-) het beste is dat je aan je vriendin vraagt wat ze zeker niet wil doen en dan wordt hetgeweldig!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...