Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen

28-1-2012 20:37:02
Hey bruidjes,
wij mogen weer 2 vinkjes zetten op onze lijst:)
Vandaag zijn we prijs laten maken voor onze huwelijksreis.
We gaan naar de malediven! Ik weet dat het dan regenseizoen is maar we gaan het erp wagen:)
En dan onze trouwringen!! Jaja we hebben gekozen. Ik had een afspraak gemaakt bij
Fede di Oro en daar hebben we op 20 min tijd gekozen. Dat hadden we niet verwacht.
En die meneer ook niet, blijkbaar rekenen ze een uur ong per koppel om te kiezen.
We zijn naar daar gegaan zonder iets in ons hoofd te hebben en het was heel snel gekozen.

Joepie weer 2 vinkjes mogen zetten!

Britt
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 619

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik29-1-2012 13:50:15

Hoi Britt,

Wij hebben deze week ook ons reisje naar de Malediven geboekt.
Iedereen zei ook: "jama, da zou ik niet doen, want het is dan regenseizoen", maar wij gaan het er ook op wagen. Al moet ik daar een week in de regen in zo een hutje met mijn man zitten, dan wordt dit zeker en vast nog een geslaagde vakantie (maar laten we natuurlijk hopen op het zonnetje)
Groetjes

petra
1-9-2012
 Meld misbruik2-2-2012 19:57:39

superleuke bestemming!
en tja, het weer, ik denk dat je daar altijd wat chance mee moet hebben, ook in de zomerperiode! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...