Nu Online
Momenteel zijn er 351 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging

29-1-2012 18:06:14
Hoi bruidjes en gommen
Kunnen jullie even onze tekst voor de uitnodiging nalezen (typfouten, iets vergeten,...)?
We hebben nog een paar maanden voor we ze laten drukken (eind april zal dat worden), maar ik heb ondertussen toch al de tekst samengesteld :)
Alvast bedankt!

Stefanie & Maarten
Gaan elkaar het ja-woord geven!

Graag vieren wij dit samen met u op 28 juli 2012 om 13u00
in de Sint-Martinuskerk (Sint-Martinusplein) te Houthalen.
Vervolgens zien wij u graag op ons huwelijksfeest
in CC Rooierheide (Rooierheidestraat 100) te Diepenbeek.
U bent vanaf 19.00 uur van harte welkom
om met ons lekker te eten, een borrel te drinken
en samen op een goede toekomst te klinken.

Laat u ons voor 1 juni a.s. even weten of u kan komen
op de dag van onze dromen?

(contactgegevens)

We hebben al potten en pannen,
maar nog veel andere plannen.
Mocht u ons toch willen verrassen
dan hopen wij dat dit in een envelopje zal passen

Stefanie
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1027

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik29-1-2012 18:10:19

Dat ziet er mij dik ok uit!

Stuur je uitnodigingen goed op tijd hé, want dit is midden in het verlof en ook nog bouwverlof voor sommigen!!!

Groetjes
Sophie

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik29-1-2012 18:10:21

Oh ja, het wettelijk huwelijk valt de dag ervoor (hiervoor maken we aparte kaartjes voor de suite die we bij de uitnodiging steken)

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik29-1-2012 18:11:20

hey sophie,
ja kwas ook al aan t denken wanneer de beste tijd zou zijn om ze te versturen: is begin mei tijd genoeg?

LL
29-9-2012
 Meld misbruik29-1-2012 18:31:27

wat dacht je van 'mooie toekomst' ipv 'goede toekomst'? (vind ik vlotter klinken)

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik29-1-2012 18:53:32

Klinkt inderdaad beter, bedankt!
ondertussen ook al goedgekeurd door ventje in spé, dus ik pas het zeker aan :-)

Lien
7-7-2012
 Meld misbruik29-1-2012 18:56:30

Niks op aan te merken ;-)
Ik stuur de kaartjes een tweetal maand op voorhand (eind april-begin mei). (We hebben save the dates rondgestuurd) Misschien beter wat te vroeg en ook al begin mei sturen?

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik29-1-2012 19:01:57

Hoi,

ja ik zou toch al begin mei sturen ze, ook voor jou Lien.

Want vele mensen met kindjes kunnen op vrijdag 29/06 nog "iets voordeliger" op vakantie vertrekken dit jaar.
Dus de mensen weten het beter te vroeg dan te laat.

Wij zelf hebben gevraagd om te reageren voor 2 mei, (trouwen 2 juni) en vanaf maart gaan we ze rondbrengen en in april degene opsturen die we niet persoonlijk bezorgen.
Maar onze suite doen we persoonlijk weg.
Toch wel een 15-tal adressen telkens op een avond, hopelijk soms twee, maar toch snel twee weken mee bezig of meer.

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik29-1-2012 19:07:07

Wij hebben inderdaad ook Save-the-date kaarten uitgedeeld en verstuurd bij kerstmis/nieuwjaar, maar misschien inderdaad beter begin mei de uitnodigingen versturen... Bedankt dames!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info