Terug naar overzicht
Stefanie & Maarten Gaan elkaar het ja-woord geven!
Graag vieren wij dit samen met u op 28 juli 2012 om 13u00in de Sint-Martinuskerk (Sint-Martinusplein) te Houthalen.Vervolgens zien wij u graag op ons huwelijksfeestin CC Rooierheide (Rooierheidestraat 100) te Diepenbeek.U bent vanaf 19.00 uur van harte welkomom met ons lekker te eten, een borrel te drinkenen samen op een goede toekomst te klinken.
Laat u ons voor 1 juni a.s. even weten of u kan komenop de dag van onze dromen?
(contactgegevens)
We hebben al potten en pannen,maar nog veel andere plannen.Mocht u ons toch willen verrassendan hopen wij dat dit in een envelopje zal passen
Dat ziet er mij dik ok uit!Stuur je uitnodigingen goed op tijd hé, want dit is midden in het verlof en ook nog bouwverlof voor sommigen!!!GroetjesSophie
Oh ja, het wettelijk huwelijk valt de dag ervoor (hiervoor maken we aparte kaartjes voor de suite die we bij de uitnodiging steken)
hey sophie,ja kwas ook al aan t denken wanneer de beste tijd zou zijn om ze te versturen: is begin mei tijd genoeg?
wat dacht je van 'mooie toekomst' ipv 'goede toekomst'? (vind ik vlotter klinken)
Klinkt inderdaad beter, bedankt! ondertussen ook al goedgekeurd door ventje in spé, dus ik pas het zeker aan :-)
Niks op aan te merken ;-) Ik stuur de kaartjes een tweetal maand op voorhand (eind april-begin mei). (We hebben save the dates rondgestuurd) Misschien beter wat te vroeg en ook al begin mei sturen?
Hoi,ja ik zou toch al begin mei sturen ze, ook voor jou Lien.Want vele mensen met kindjes kunnen op vrijdag 29/06 nog "iets voordeliger" op vakantie vertrekken dit jaar.Dus de mensen weten het beter te vroeg dan te laat.Wij zelf hebben gevraagd om te reageren voor 2 mei, (trouwen 2 juni) en vanaf maart gaan we ze rondbrengen en in april degene opsturen die we niet persoonlijk bezorgen.Maar onze suite doen we persoonlijk weg.Toch wel een 15-tal adressen telkens op een avond, hopelijk soms twee, maar toch snel twee weken mee bezig of meer.
Wij hebben inderdaad ook Save-the-date kaarten uitgedeeld en verstuurd bij kerstmis/nieuwjaar, maar misschien inderdaad beter begin mei de uitnodigingen versturen... Bedankt dames!