Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Google

29-1-2012 23:07:18
Google is niet meer mijn vriend !!

Pff zit me suf te zoeken op leuke spulletjes maar kom altijd maar het zelfde tegen.
ik heb nog nodig:
- bruidsjuwelen (ketting, armband, oorbellen)
- bruidskapsel; wil half opgestoken haar, wat niet strak naar achter is
- schoenen, maar wil hier geen ton van geld aan uitgeven...
- gastenboek; had graag een soort van fotoboek van ons met lege pagina's in..
Wat is al ok?
- gemeente datum en uur ligt vast (eind februari kunnen we in ondertrouw gaan)
- zaal
- fotograaf
- dj bijna (gesprek op 13 febr)
- getuigen
- kleed
- ringen
- enveloppedoos
- bedankjes (moet wel nog gemaakt worden)
- getuigen
- uitnodigingen en tekst ook zogoed als, collega ontwerpt ze voor ons
- versiering is gekozen, moet nog besteld worden
....
ik word er nog zot van :-)

An
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 838

Nancy
17-12-2011
 Meld misbruik30-1-2012 8:42:00

nog wel wat werk hé! Kijk anders eens op de Loving You site. Of misschien moet je toch maar een weddingplanner inschakelen.

succes

Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik30-1-2012 9:28:01

Volgens mij zit je goed op schema hoor. Wij trouwen 24/8 en wij staan ook zo ver nog niet. Jullie hebben toch al heel wat gedaan? Ik ben nu ook aan't rondkijken voor de bruidsjuweeltjes en bruidskapsels. Hier alvast een site met kapsels:
http://www.theperfectwedding.nl/bruidskapsel/bruidskaps...
en
http://www.lemony.nu/collectie/foto's-bruidjes/bruidska...
op de laatste site hebben ze ook mooie juweeltjes.
Vrijdag ben ik naar de stad geweest en heb bij Twice as nice ook mooie dingen zien liggen.
Voor mijn schoenen ga ik ook naar 1 van mijn gewone winkels hoor.
Ik ben redelijk groot en ga dus moeten gaan voor ultra-plat en ga dus voor ballerina's kiezen.
Voor de rest moeten we ook nog een fotograaf hebben.
Vervoer is bijna geregeld.
We hebben in februari een afspraak met vzw Feniks voor onze ceremonie
Ventje heeft nog kostuum nodig
Bruidskindjes hebben hun kledij nog niet...
Och ja, nog heel wat te doen, maar we hebben nog een aantal maanden he.
Komt allemaal wel goed hoor.

Groetjes
Veronique x

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik30-1-2012 9:29:20

Beste An,

Het is nog redelijk veel wat je te doen hebt, maar geen paniek, je hebt nog een zee van tijd!

Ik zal hier alvast proberen te helpen:

- bruidsjuwelen (ketting, armband, oorbellen) -> neem een kijkje op mijn site, www.tohaveandtohold.be ? Geen verplichting hoor, maar ik maak ook sieraden op maat,moest je uiteindelijk toch niet vinden wat je graag wil...

- bruidskapsel; wil half opgestoken haar, wat niet strak naar achter is -> Mijn kapsel was super vond ik zelf. Neem een kijkje op https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1015028353563... voor wat foto's?

- schoenen, maar wil hier geen ton van geld aan uitgeven... -> schoenen is natuurlijk moeilijk, omdat het echt smaak gebonden is en het moet nog bij je jurk staan ook.. Ik had schoenen aan van Nina Fiarucci, maar probeer eens iets van elsacolouredshoes? http://www.elsacolouredshoes.com/ is het adres... het voordeel van die schoenen is dat je ze achteraf kan laten verven in een andere kleur, om ze af te dragen...

- gastenboek; had graag een soort van fotoboek van ons met lege pagina's in..
Wat is al ok? -> Wij hadden een gastenboek van een of andere site, met witte roosjes op de voorkant en heel erg simpel, was meer dan genoeg... Je zou ook kunnen gaan kijken bij AVA?

- zaal -> dit zouden jullie wel zsm moeten vastleggen, anders is straks alles volgeboekt en zit je met een zaal die je niet zo graag wil.... Ik weet niet van waar jullie zijn? Ben je al eens op een trouwfeest geweest waarvan de zaal je beviel? Of misschien ken je zelf een kasteeltje, hotel, restaurant of iets dat je aanspreekt in de buurt?

- fotograaf -> ik raad je volgende fotograaf aan: www.leentjeloveslight.com . Leentje is in één woord GEWELDIG!

- getuigen -> hebben jullie zussen, broers, beste vrienden...?

- kleed -> ik ben in juli getrouwd en heb in februari pas mijn kleedje besteld. Dus jij bent ook nog op tijd ;-)

- ringen -> Hier ook weer, heel persoonlijk... ik zou zeggen, ga een paar juweliers af, vergelijk prijzen... wij hebben door alleen even over de grens te gaan toen echt veel geld bespaard... (zo'n 400 euro goedkoper waren ze)

- enveloppedoos -> ik heb mijn enveloppendoos toen zelf gemaakt. Heb hier toen ook nog een beschrijving en wat foto's enzo doorgestuurd naar heel wat bruidjes via email. Als je wil, stuur me even een PB met je mail adres, dan zorg ik dat je die beschrijving en die foto's ook krijgt... heb toen 10€ aan die mooie doos uitgegeven, in plaats van 40 à 50 euro bij AVA... en het staat hier nog mooi op de buffetkast te pronken...

Ziezo, ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen! Als je nog vragen hebt, kan je altijd een mailtje sturen naar info@tohaveandtohold.be of gewoon via PB hier ;-)

Veel succes en no stress!
Filipa

Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik30-1-2012 9:52:08

@Flippa, ik denk dat ze zaal, fotograaf, getuigen, enveloppedoos etc allemaal al in orde heeft hoor.
Staat onder: "Wat is al ok", tenminste, als ik me nu niet vergis natuurlijk :-)
Heb ook even snel naar je fototjes gekeken, wat zag jij er stralend uit!
Je haar was idd ook heel mooi gedaan.

Groetjes
Veronique x

Davy

Meld misbruik30-1-2012 10:24:39

Dag An,

Indien een weddingplanner een oplossing kan bieden bij de verdere voorbereidingen of op jullie huwelijksdag zelf, neem eens een kijkje op www.allegebeure.be
Verder kan ik jullie ook helpen met het aankleden van de feestlocatie.

Groetjes

Davy
www.allegebeure.be

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik30-1-2012 11:24:03

Schoenen : Brandos online, of gewoon vb 3suisses daar staan nu de zomercollecties al op
Kapsel : haircomesthebride.com veel ideetjes in allerlei stijlen
Juwelen : trendjuwelier.nl veel merken, heel eenvoudige en ook moderne dingetjes :)
Gastenboek : fotoboek maken via tictacphoto, kruidvat, ...

An
18-8-2012
 Meld misbruik30-1-2012 23:30:13

idd vero :-)

mijn zinnetje was wel ook wat onjuist.
Moet zijn: is al OK ipv wat is al ok? :-)
bij deze bevestigd: ik ben zot geworden hihi
groetjesss
ps: zonet alle versiering online besteld

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...