Terug naar overzicht
Wij hadden ook een zaal op het oog en daar moest je met minstens 80 personen zijn voor het eten o anders kwam er 15 % per persoon bij. Dit vonden wij ook niet kunnen.
Bij ons was er eveneens een zaalhuur (los van het aantal personen) en dit is toch zo bij de meeste zalen... 'k Heb alleen geen idee meer van het bedrag, maar in't algemeen kan je stellen dat je gewoon meer betaalt per persoon als ze geen aparte zaalhuur aanrekenen, dus uiteindelijk komt't toch altijd op't zelfde neer.
Wij betalen geen zaalhuur maar indien we niet met 100 personen zijn voor het eten, moeten we ook opleggen.Gelukkig zijn we normaal met 110-120 :-).Groetjes!Evelien
Wij zullen met 220 personen zijn. ( dinner incl ) Wij moeten sowieso een huur van 500 euro betalen.GroetjesVeerle
Hallo...Wij willen ons feest niet te groot houden, wij willen er enkel familie en beste vrienden bij...We komen dan aan zo'n 80 à 90 personen (ongeveer)...We waren ergens gaan kijken waar we niet welkom waren omdat we maar met zo weinig waren... De moment zelf waren we teleurgesteld, maar nu zijn we eens zo blij want hun formule stond ons ook niet aan...We zijn dan nog ergens geweest waar er geen zaalhuur betaald moest worden, maar die mensen waren niet zo eerlijk tegen ons en dwongen ons op bepaalde vlakken, waardoor we afgehaakt hebben... Dan zijn we ergens anders terechtgekomen wat echt wel ons ding was...Het is een orangerie van een kasteel met een heel landgoed erbij, echt prachtig...De huur daarvan is 2.000€ + een drankencommissie (komt neer op een 600€)...We hebben het zitten uittellen en met onze catering kwam het ongeveer op hetzelfde uit als waar we ergens anders waren gaan informeren... Nu ik dat zo typ, vind ik dat wel veel die 2000€ huur, maar onze uitgaven blijven ongeveer gelijk dus valt het wel mee...Voordeel is nu dat we wel met standjes kunnen werken ipv een menu (wij wilden echt standjes werken) en dat de locatie nu echt wel mooier is...Groetjes,Nathalie
Hey,Wij hebben hetzelfde concept als jullie (20 man eten en een 110 dessertenbuffet) en wij moeten niets bijbetalen.(ook geen aparte zaalhuur) Wij doen ons feest in Den Eyck in Kasterlee (van dezelfde groep als de E10 hoeve).Beetje vreemd dat de verschillende zalen van eenzelfde groep daar dan een ander beleidrond hebben.groetjesAnke
Anke, Das goed om weten! Bij de 'onderhandelingen' kan ik dat dan wel gebruiken :p