Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geslaagde shoppingtrip!

30-1-2012 13:54:52
Heyhey,

Zonet een heel geslaagde shoppingtrip gehad! :-d

We waren al lang aan het twijfelen welke kleuren we als themakleur zouden nemen voor ons huwelijk. De keuze ging tussen groen & wit en goud & crème in combinatie met vlindertjes. We besloten te wachten tot de paascollectie in de rekken lag om te zien of er wel nog genoeg groene spullen te vinden waren (want het groen & wit droegen toch mijn voorkeur ;-)).

Vandaag zijn we dan langs de Paradisio en Ava gepasseerd en overal was er groen groen en groen!! :-d. De keuze was dan ook heel snel gemaakt en we hebben dus al vlinders, linten, theelichthouders, vaasjes, balons, pluimen, kaarsen, enz gekocht in het groen!!! Echt super!! :-d

Groetjes!

Evelien

Evelien
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 951

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik30-1-2012 13:59:28

*vind-ik-leuk*
ik wil ook graag met vlinders werken! en was dus aan't denken om de tafelverdeling aan de hand van lieve en mooie beestjes te doen (moet nog is bedenken dewelke) en dan wijzelf de vlinder-tafel :o)
ook op de uitnodiging komt een vlinder

maar buiten vlinder en lieveheersbeestjes moet ik nog eens verder denken welke beestjes met 'liefde' kunnen gelinkt worden...

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik30-1-2012 14:04:44

kei leuk eens je kleuren vind gaat alles toch iets beter vind ik

dieren : huisdier, iets dat je linkt aan een uitstap/een reis die jullie maakte...

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik30-1-2012 14:21:01

Ja echt super! ;-d

@ Emy: onze uitnodigingen zijn ook met een vlinder ;-). Wie weet zijn het dezelfde ;-). Libellen vind ik bvb ook wel leuke dieren.

Groetjes!

Evelien

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik30-1-2012 14:30:11

Heel goed Evelien!!
En nu je beslist hebt welke kleuren het zullen worden, kan je nog meer gericht op zoek naar toffe spulletjes!! :-)
Misschien eens langs winkels als Van Uytsel of Van Gastel gaan? Ook veel decoratie daar...En Maisons du Monde, ook veel groen :-) zag ik zaterdag...

Wij hebben niet echt een vaste kleur...maar onze zaalinrichting is wel met turquoise en wit...dus mijn mama heeft tijdens de kerstperiode ook al witte glitter orchideeën kunnen scoren voor tafeldeco :-)!

Veel succes nog met de zoektocht ;-)!

groetjes

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik30-1-2012 14:36:04

@ Sandra: bedankt voor de tips!! Ga ik ook eens kijken dan ;-).

Onze feestzaal is voornamelijk beige, taupe, chocolade, brons en goud, vandaar dat we ook aan het twijfelen waren om goud & crème te nemen maar ik vind het groen frisser en mooier dus het is groen geworden :-). Maar ik denk wel dat groen er ook heel mooi gaat bij gaan, dus ik ben er gerust is ;-).

Tafeldeco moeten wij zelf niet voorzien dus het is vooral voor thuis en voor de kerk dat we spulletjes zoeken ;-).

Jij ook nog veel succes! ;-)

Groetjes!

Evelien

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik30-1-2012 14:53:25

Ja, dat groen gaat zeker goed zijn! Dat 'breekt' ook de rest een beetje en geeft zo een frisse touch! Gaat mooi zijn!

Komt goed, we hebben nog tijd ;-) dus we kunnen nog veel op shoppingjacht!!

groetjes!

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik30-1-2012 15:50:49

hey Evelien,

toevallig kwam ik vandaag deze tegen...http://www.feestwinkel.be/nl/webshop/ballonshop/qualatex_bubbles/...

hoop dat je met de link de ballon kan zien. mssn ook wel leuk voor je!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik30-1-2012 15:54:24

@ Saskia: oh leuk!!!!

Bedankt voor de tip!

Groetjes,

Evelien

inge
15-9-2012
 Meld misbruik30-1-2012 18:56:41

Hey Evelien, ik dacht in de kerk gewoon een bloemetje aan de stoelen in de middengang en een altaarstuk. Versier jij daar nog iets meer? In de feestzaal zorgen zij voor de decoratie, we mogen wel de kleuren van de tafels kiezen. En thuis hou ik het ook miniem denk ik. ik hoor dat jij al zoveel materiaal gekocht hebt?

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik30-1-2012 20:40:33

@ Inge: zoveel meer versieren wij niet hoor, het zijn dan ook vooral kleine dingen die we gekocht hebben ;-). Zo ga ik vragen aan mijn tante (die bloemiste is en de versiering maakt) om groen lint en vlinders te verwerken in het altaarstuk en de versiering aan de stoelen, ga ik theelichtjes zetten op de trappen aan het altaar en ga ik buiten aan de kerk 2 boompjes voorzien met groen lint en vlinders. De overige vlinders, linten en pluimen ga ik gebruiken om onze enveloppenkist te versieren en de vaasjes ga ik bij ons gastenboek in de feestzaal zetten :-). De balons en ook een groen tafelkleed zijn dan voor thuis ;-).

Groetjes!

Evelien

inge
15-9-2012
 Meld misbruik30-1-2012 20:49:21

Oef ik dacht al, iets over het hoofd gezien, lijkt me wel leuk jou kleuren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...