Terug naar overzicht
Ik heb 3 redenen per pagina gezet en dan 1 foto die duidelijk paste bij 1 van die redenen of een collage van kleinere foto's die bij die redenen hoorden..
Ik volg dit... ik ga een soort boekje maken met het alfabet.. elke letter die voor iets staat... kan je wel altijd hier wat van doorsturen..(is ook maar ho ik het op internet gevonden heb, zelf nog niet aan begonnen).xan
Ik vond de lay-out ook veel moeilijker dan de redenen hoor En alleen daarvoor al zou ik het niet zien zitten 365 redenen te zoeken..hihi...Ik ben er echt al lang mee bezig en mijn boekje is af tot reden nr 50...dus halfweg...(woohoow!)Bij mij zijn alle pagina's anders...soms maar 1 reden...soms 2 of 3..maar niet meer, omdat ik praktisch overal een foto/afbeelding bij plaats..Veel succes! :)
Hey MelissaIk zit een beetje met een hetzelfde probleem. Dus An, als je wil mag je je voorbeeld naar mij ook doorsturen aub. leslie.debacker@hotmail.comBedankt Ben superbenieuwd hoe mijn ventje zal reageren als hij het ziet!
Dat is nu mijn probleem...Ik heb wel veel foto's, maar niet genoeg om bij elke reden een foto te zetten...Ook niet van elke reden heb ik een fot...Ik denk dat ik gewoon een paar redenen per blad ga zetten en er 1 of meerdere foto's ga bijzetten...Mijn foto's heb ik ondertussen gekozen, collage's zijn ook gemaakt...Nu het boekje zelf nog maken...Kruipt wel veel tijd in he, amai...Heb het eerlijk gezegd wat onderschat, maar we geven niet op :)
Hoi leslie... ik heb het je net doorgemaild.. X An
Hoi ladies,Ik had dezelfde vraag over lay-out dus kwam ik via de zoekfunctie deze topic tegen...Mijn 101 redenen zijn af (vandaag aan begonnen en op een uurtje klaar), het ging veel vlotter dan ik had gedacht!Ik ga thuis eens de externe harde schijf raadplegen en misschien ook foto's van mijn verloofde zoeken die passen bij een bepaalde reden...maar ik denk niet dat ik 101 foto's ga vinden die passen...dus ik denk ook een 3 tot 5-tal redenen per pagina ga zetten en dan collage van foto's erbij...Dit jaar zullen er ook nog foto's bijkomen veronderstel ik :-) dus ik ga mijn boekje pas laten maken ergens begin augustus..ongeveer een maand voor de trouw.Veel succes nog allemaal!groetjesSandra
Dat heb ik dus ook gedaan tot nu toe... Op sommige pagina's is nog ruimte voor een foto voorzien dus in de loop van komende maanden regelmatig eens het fototoestel erbij nemen om het gepaste moment! :)
Hey AnIk heb je mailtje niet goed aangekregen
Via welk programma ga jij dat maken Melissa?Ik had hier op het forum gelezen dat iemand dat via Pixum had gedaan...Maar kun je er dan aan beginnen en dingen bijvoegen gedurende een paar maand?Want ik ben er ook zeker van dat er nog fotokes gaan bijkomen dus :)Ik zou het graag in april maken en bestellen zodat ik het zeker heb...
Hey NathalieIk ben eraan begonnen via smartphoto, je kan inloggen op de site en dat staat je boekje gewoon bij je artikels en je kan er aan verder werken wanneer je maar wilt...Je hebt er ook veel keuze qua lay-out enzo, en dat werkt ook wel makkelijker...dan is je boekje zoiezo helemaal in dezelfde stijl en da's mooi...Tekstvakken en foto's kan je invoegen naar believen en als't nodig is kan je ook extra pagina's enzo toevoegen. Ik vind het allesinds heel handig!Ik ga het ook pas 'afwerken' een maandje ofzo voor onze trouw...je weet maar nooit welke leuke quotes er ondertussen nog bijkomen :)
Hey Melissa,Ik ben toevallig op dit bericht terecht gekomen en zag dat je smartphoto aanraadde.Enorm bedankt hiervoor! Ben er vandaag mee gestart en het is echt een leuke tool om mee te werken (voldoende achtergronden, kaders,...)GroetjesStefanie