Terug naar overzicht
Super nieuws!! Geniet ervan want de tijd gaat snel voorbij!groetjes,Sophie
Proficiat!en ik wil je geen schrik aanjagen, maar als je een budget hebt, zou ik toch al naar feestzalen gaan kijken en boeken als je iets vindt. 1,5 jaar op voorhand is nl geen overbodige luxe. En dan heb je nog het meeste keuze en kan je goed naar je budget kijken.Geniet van het gevoel in ieder geval! Fijn ook dat je familie ook zo blij is.Hierboven vind je bij 'mijn planning' al een heel handig lijstje dat je op datum kan sorteren, zodat je ziet welke dingen je eerst moet regelen.Succes!!!GrtjsEmy
Heel veel geluk samen en geniet er van!!!!!!!
Dikke proficiat! Geniet ervan!Liefs,Nathalie
Proficiat! En wat Emy zei is waar hoor. Niet te lang wachten om een zaal te boeken.Veel succes en plezier!GroetjesVeronique
Proficiat!En niet te rap trouwen ;-) Want ik zie hieronder nog maar 101 dagen staan !!! en ik zou wel heeeeeeeeeel mijn leven gewoon verloofd willen blijven. Dit is echt een zalige tijd/gevoel dus geniet ervan! Ik krijg er al kriebeltjes van in mijn buik.Groetjes
Dank u, ik denk dat ik al alle site's hab aangeklikt i.v.m. trouwen, en voor het plannen lig het moeilijk omdat we niet weten waar, we hebben familie in Belgie en familie in Frankrijk.Maar mijn schoonmoeder is al heel snel aan het plannen (als het van haar afhangt is het deze zomer al), ze zei "we moeten naar die winkel kijken en die andere winkel is ook tof". Ik ben heel blij dat ik zo'n een leuke schoonmoeder heb, we hadden al direct een goede band. Zodra ik echt begin te plannen, dan zullen julli het wel merken ;-).Groetjes Sarah
Hey SarahSuperdikke proficiat! Geniet maar met volle teugen van het 'verloofd zijn' want de tijd gaat inderdaad snel voorbij!Ik ben begonnen met 646 dagen op de teller (nu nog 150) en heb alles relax kunnen voorbereiden. Zoals iedereen hierboven al zei: start op tijd met je zoektocht naar de perfecte zaal, en ook een fotograaf (zeker de goede) zijn al van heel lange tijd op voorhand volgeboekt)!Veel plezier!Melissa
Het voordeel bij mij is dat we een gepensioneerde fotograaf als goede vriend hebben die alle familiefoto's al doe, daar moet ik al niet mee inzitten, want hij heeft een prachtalbum gemaakt van de doop van mijn dochter. Nu maken jullie mij wel zenuwachtig ze , ik ga vanovond toch eens met mijn verloofde erover praten van hoe of wat.Nogmaals bedankt voor de gelukwensen
Hey Sarah,Een superdikke proficiat, toch heerlijk eh kunnen zeggen "Wij zijn verloofd"Geniet ervan!Wij trouwen ook pas binnen anderhalf jaar maar er zijn toch al enkele zaken die wij ook al hebben vastliggen. Voor sommige d ingen is het echt geen overbodige luxe om er op tijd bij te zijn!Groetjes
Gefeliciteerd en welkom op het forum!! :-) XXX
PROFICIAT!!
Een dikke proficiat!!!
proficiat en welcome to the club !Geniet ervan !! :-)
hey een dikke proficiat ; inderdaad zalig om verloofd te zijn maar soms denk ik kan die dag er nog niet zijn ik kijk er zo naar uit. Maar inderdaad veeeeeeel te doen. Vandaag hebben we kerk ook vast gelegd zo zijn we zeker en ja wij trouwen ook pas 20 april 2013 zaal ligt ook al vast.
Bedankt voor de reactie's, ik heb mezelf beloofd om twee weekjes zalig te genieten en dan ga ik toch eens dingen opzoeken, hoewel ik al jaren naar trouwsite's kijk hoe ik het wil, maar er komen altjd leuke dingen bij ;-)trouwens voor jullie ook allemaal een dikke proficiat, was zodanig met mezlf bezig dat ik jullie vergeet te feliciteren!