Terug naar overzicht
HeyIs het echt om op te sturen of gewoon om te tonen aan mensen?Indien het gewoon is om te tonen: misschien de gewone uitnodigingen gebruiken maar dan een wit strookje plakken over de plaatsen waar je ze niet wenst uit te nodigen?Groetjes
Heyhey,Wij hebben 1 standaard uitnodiging met wet en kerk en gebruiken aparte kaartjes voor receptie en avondfeest. Deze standaarduitnodiging sturen we ook als aankondiging naar mensen die we voor de rest niet vragen maar toch op de hoogte willen brengen van ons huwelijk zoals de geburen (wonen in een apartementsgebouw), de schoonmoeder van mijn tante die we regelmatig op feestjes zien, enz.Groetjes!Evelien
Hey, hier ook een standaardkaartje waar enkel de datum, plaats en uur voor de burgerlijke trouw opstaan. Dit gaat bij mij naar de kinderen (en dus de ouders) van mijn klas en op facebook. Voor de anderen werken we ook met bijkaartjes.
hey ik werk niet met een standaard en heb er al 6 moeten schrijven (ook fr) zie dus door het bos de bomen niet meer. hoe klinkt jullie standaard tekstje?bedankt voor de inspiratiegr
Ook bij ons wordt gewerkt met een aparte trouwkaart.Onze trouwkaart ziet er als volgt uit07/07/2012Wij gaan trouwen !Gemeentehuis ...adres11u45U bent van harte welkom om dit samen met ons te beleven.Een belofte van liefde Een belofte van trouw Een bezegeling Ik hou van jou !Deze wordt ook verstuurd naar gasten die niet uitgenodigd worden op receptie/avondfeest. VOor die gasten zitten er dan aparte kaartjes bij.
Wij hadden een aparte "faire-part" voor de mensen die niet uitgenodigd waren, maar die we toch graag wouden informeren ivm ons huwelijk. De tekst was eigenlijk grotendeels gelijk aan de tekst van de andere uitnodigingen, maar dan zonder vermelding van receptie of avondfeest. Groetjes, Veerle