Terug naar overzicht
Hey, wij betalen 814 euro voor de videograaf maar we hebben wel gekozen voor HD en blue-ray! Prijzen van fotografen ken ik niet, bij ons is het nog afwachten tot we een reactie krijgen van een vriendin. Maar als je de twee samen neemt bij 1 firma/persoon krijg je normaal gezien een pakketprijs die iets voordeliger is.
Beste Petra, misschien vind je iets op mijn site.grtz www.discovideo.be
Hallo, Wij hebben voor ons fotoalbum 1350 euro betaald. De fotograaf is van 's morgens tot 's avonds (incl avondfeest) gebleven. Deze prijs was met groot formaat boek (45x45) met fotocover en "alle" beelden in hoge resolutie op cd.Voor het filmen (in combinatie met foto) hebben wij 750 euro betaald. Hiervoor is ook de hele dag (incl avondfeest) gefilmd. Omdat wij beiden genomen hebben mochten we ook voor een extra kiezen: 3 vergrotingen of 2 extra dvd's van onze film.Onze fotograaf was Guy De Locht van Lommel (video-foto-service). Hij werkt samen met een cameraman. Wij zijn nog steeds super tevreden van het resultaat. Prijzen kan je ook terugvinden op zijn website. Ze kunnen misschien wel iets omhoog gegaan zijn, het is ook al 543 dagen geleden .GroetjesAnnelies
Wij hadden jef celen (700 euro betaald met vervoerkosten en samenvattingfilmpje) als fotograafEn Kurt Vermylen als videograaf (450 euro)
Dag PetraOnze prijzen vind je op www.jdes.be Als je vragen hebt, aarzel zeker niet contact op te nemen.
danku carmen, ik zoek in deze prijsklasse, graag de gegevens van kurt vermylen aub? dan bel ik deze even op
Wij hebben zowel voor fotograaf als videograaf iemand gevonden die dit in bijberoep doet waardoor de prijzen een pak lager liggen dan de "profesionele". Echter vind ik persoonlijk, na het zien van demomateriaal, uitvoering en kwaliteit nagenoeg hetzelfde.Voor de videograaf betalen we 235€ van 's morgens tot 1 uur na de openingsdans, DVD met 2u montagemateriaal ingebrepen.Voor de fotograaf betalen we 350€ ook van 's morgens tot 1 uur na de openingsdans + alle foto's op DVD/USB-stick en het ontwerp van ons foto-album.Aangezien het geen erkende handelaars zijn zet ik de contactgegevens niet openbaar, als je ze wil geef gerust een seintje evelinedecorte@hotmail.com
Euh sorry, fotograaf 300 € :-) *foutje*