Terug naar overzicht
Hangt ervan af hoe jullie zitten denk ik. Wij hebben 2 lange tafels waar de genodigden eerst gaan zitten en het eten geserveerd krijgen, daarom leggen wij op elk bord een menukaart.Als het een walking dinner is met verschillende standjes zou ik precies per klein tafeltje een menu maken en dan aan de standjes zelf het menu ergens zetten, zodat mensen bij het standje zelf nog kunnen kiezen...
het hangt ervan af hoeveel plaats er aan de tafel is denk ik en hoe groot je rolletjes zijn.Blijft die menukaart zichzelf oprollen of blijft dat mooi 'ontrold' eens geopend ? Je snapt wat ik bedoel he. Want als je bvb een ronde tafel van 8 man hebt en dan legt iedereen naast zijn bord 2 rolletjes dan wordt het al wat druk : bestek, rolletjes, bloemetjes, een kaarsje, wijn-en waterglazen, een fototoestel of gsm van de ene, etc.Wij hadden 1 menukaart per tafel gezet (ronde tafels van 6 personen) en 2 op de tafel van 10 personen. We hebben die exact gemaakt zoals de uitnodiging : zelfde papier en met een zelfde rood lintje opzij gebonden en vooraan ons logo erop.Wij hadden wel een uitgeserveerd diner, alleen het dessert was in buffetvorm : een aantal tafels met diverse soorten desserts erop en daar had ik dan een rood kadertje gezet met in hetzelfde lettertype en op zelfde papier als de rest het menu van de desbetreffende desserttafel, zo kon iedereen aan de tafel zelf zien wat er beschikbaar was. (op de menukaart aan tafel stond er alleen : dessertenbuffet)Ik had ook bij het gastenboek eenzelfde kadertje gezet met de tekst 'bedankt voor uw aanwezigheid ! Schrijf iets in ons gastenboek'.succesb
We werken met ronde tafels van 8 personen per tafel...Geen idee eigenlijk of het opgerold blijft of dat het mooi strak gaat zijn...Hangt waarschijnlijk van het papier af...Zou wel leuk zijn dat het in het zelfde genre als de uitnodigingen zijn... Je brengt me op ideetjes ;)Bedankt voor de tips :)