Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitekledij - vervolg

1-2-2012 7:29:20
In mijn vorige berichtje schreef ik mijn ervaring neer betreffende Couture Ann. (Moeder en zus hadden een mooi kleedje gezien/gepast van Creations of Leijten, maar ze waren niet volledig overtuigd) Hierbij het vervolg:

Gisteren hadden we om 13u30 een asfpraak bij Mia Monta en om 15u30 een 2e afspraak bij Couture Ann. Maar in de voormiddag zouden we eerst langs gaan bij Moderna.

Bij Moderna aangekomen, werden we mee genomen naar boven. Mijn zus en moeder mochten de kleedjes die ze graag zagen aanduiden en het passen kon beginnen.
Mijn moeder was eerst aan de beurt. Ze had zich op voorhand al een beeld gevormd van hoe ze er wou uitzien: niet te opvallend, graag een koningsblauw kleedje en zeker geen Linea Raffaelli. Maar zoals we allemaal wel weten, kan dat helemaal anders aflopen . Die blauwe kleedjes waren veel te oud voor haar, de roze te flets... tot ze een ander kleedje aantrok met bolero (ga niet te veel vertellen, want er kunnen spionnen op het forum zitten ). En ja hoor, bingo. Ze was helemaal verkocht aan een kleedje van Linea Raffaelli.

Dan was mijn zus aan de beurt. Die had een hele resem kleedjes gekozen, in verschillende kleuren. Ze wou graag een strak kleedje in een felle kleur. Het eerste kleedje was een kleed waar ik mijn oog al op had laten vallen bij een eerder bezoek aan Moderna. Toen dacht ik: ja dat is iets voor mijn zus.
Ze was niet helemaal overtuigd, maar toen ze uit het pashokje kwam zei ik spontaan: Waaauuuww! Ze was gewoon prachtig! Ze heeft de hele stapel kleedjes gepast, en uiteindelijk bleven er nog 2 over. Het eerste (strakke) kleedje en dan een kleedje met een "zwierige" rok. Ze kon niet onmiddellijk beslissen. Geen probleem, kleedjes werden aan de kant gehangen tot de namiddag en dan moesten we onze beslissing doorgeven.

Aangezien mijn moeder haar keuze al zo goed als gemaakt was, heb ik de afspraak bij Couture Ann afgebeld. Ze reageerde heel begripvol en we mochten altijd langskomen als we nog op zoek waren naar schoenen ofzo. Zo lief van haar!

Om half 2 werden we verwacht bij Mia Monta. Ik had er toch wel hoge verwachtingen van. Maar die werden absoluut niet ingelost. Ik kan geen mening geven over de trouwjurken, maar de suite kledij was (voor ons dan) teleurstellend. Zowel mijn moeder als zus waren op zoek naar een kort kleedje, waardoor de keuze sowieso al beperkter is, maar de kleedjes waaruit ze konden kiezen waren in mijn ogen nogal "gewoon". Het waren mooie kleedjes, maar niet voor een suite. Mijn zus heeft er een aantal gepast, maar mijn moeder vond absoluut haar zin niet.

Een telefoontje naar Moderna en 30 minuten later stonden we terug in Schepdaal. Mijn zus heeft nog 1 ander kleedje gepast maar heeft uiteindelijk gekozen voor haar eerste kleedje. Ze was er zo mooi mee en ze zal heel wat mannenhoofden doen draaien

Opnieuw kan ik over Moderna niets slecht zeggen. Heel vriendelijk, hulpvaardig, open over hun prijzen...
Of toch 1 minpuntje: het was er koud. De winkel was juist open toen we toekwamen, dus de verwarming stond nog niet lang op. De verkoopsters waren er zelf over aan het klagen.

Nog een tip: wacht niet te lang met jullie zoektocht naar suite kledij. Bij Linea Raffaelli zijn sommige stoffen al uitgeput. Bij Couture Ann was er een collectie die wij niet meer konden bestellen (ken de naam spijtig genoeg niet). Wanneer we een kleedje uit die collectie zouden bestellen, moesten we tot half juni wachten en dat was voor ons niet mogelijk.
Voor de collectie van Creations of Leijten was het ook al op het nippertje.

Groetjes
Lotte

Lotte
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1307

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik1-2-2012 8:40:22

He Lotte,

leuk dat je mama en zus iets naar hun zin gevonden hebben! Ik ben zelf ook erg tevreden van Moderna, ik mag straks gaan voor mijn eerste pas en ik hoop dat het dan wel warm is .

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik1-2-2012 8:46:12

Hey Lotte,

Lijkt wel alsof wij in dezelfde winkels dezelfde ervaringen hebben! :-)
Ben superblij voor jou en je gevolg! :-)
En heb zo een donkerblauw vermoeden dat onze moeders wel eens hetzelfde zouden kunnen gekozen hebben :-)....

groetjes en succes nog verder!
A.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-2-2012 9:04:48

Hey Lotte!

Oh, super dat ze allebei hun kleed gevonden hebben!
Mijn getuige heeft 'voorlopig' een kleedje gekocht bij P&C, maar ze twijfelt er nog aan...ze vindt het precies niet speciaal genoeg :-). Kan misschien met haar ook eens naar Moderna gaan...lijkt me daar goeie service! :-)

groetjes!

Sandra

maria

Meld misbruik6-2-2012 13:37:29

hallo lotte,
lees hier je vervolg kon je eerste bericht niet vinden ivm Couture ann, dat is namelijk de winkel die ik gevonden heb voor het merk ZM Woman, was het daar een kleed van dat merk dat je niet meer kon bestellen?
Ik heb namelijk al heel t net afgezocht of er nog winkels zijn die dat merk verkopen, maar helaas tot hiertoe enkel Couture Rachel in Temse, maar die konden het kleedje dat ik graag zag ook al niet meer bestellen, de trouw is nochtans maar in september

groetjes

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik6-2-2012 13:49:31

Hey Maria,

Ik heb geen idee over welk merk het ging. Ze heeft het niet expliciet vermeld. Ze zei gewoon: sorry dat ik jullie dit kleedje laat zien, maar dat kunnen we pas hebben tegen half juni en dat is te laat voor jullie.

Ik zou eens bellen naar Couture Ann en het vragen. Het is een heel lieve vrouw.

Ik ben zelf zaterdag naar Couture Rachel geweest en ik vond ze daar nogal opdringerig.
Niet echt een aanrader vond ik. Ze waren vriendelijk, dat wel.

grts
Lotte

maria

Meld misbruik6-2-2012 14:46:45

hoi lotte,

ja ik ben gisteren naar couture rachel gegaan ,eigenlijk geheel onverwachts had ik gezien dat het daar opendeurdagen waren en ik kreeg hetzelfde gevoel. Ik had hen al gezegd dat ik niet zo voor Linea Rafaelli was en toch probeerden ze me het te laten aandoen.
Ik had dan een kleedje aan van ZM Woman en dat ging helaas een kleine 10 cm niet meer dicht en dan kreeg ik de vraag: ga je nog niet een beetje vermageren duhh.. precies of dat gaat zomaar vanzelfs he ... ik vond ze daar nu ni direkt geweldig , maar ik ga dus morgen is proberen om een afspraak te maken bij couture ann, is helaas wel niet bij de deur. Vorig jaar heb ik een kleed gekocht bij couture jetty van Leiijten en ik moet zeggen ik was daar heel tevreden over, aangezien het volledig op je maat gemaakt werd, maar het merk ZM Woman heeft zij niet, dus ik weet ook niet of zij zo een jurk gaat namaken

dus even afwachten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...