TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
22-9-2012
|
2-2-2012 8:49:37
*vind ik niet leuk* :-( Uitwijken naar? Lede zelf? Of zijn er nog kleine, gezellige kerkjes in de buurt? Papegem? Impe?
Komt allemaal wel in orde!
Grtjs A.
|
|
Deborah
20-9-2013
|
2-2-2012 10:05:13
Oh nee! Dit is echt jammer! Ikzelf wil ook graag trouwen in de kerk van mijn geboortedorp, waar ook mijn ouders zijn getrouwd! Dus ik begrijp je heel goed!
Ik hoop dat je snel een alternatief vindt! Maar zoals annelies al zei, alles komt wel in orde!
Groetjes!
Deborah
|
|
Lotte
23-6-2012
|
2-2-2012 10:34:06
Hey dames, waarschijnlijk zullen we nu in de kerk van Droeshout trouwen, dat is de gemeente waar mijn verloofde en ik momenteel wonen. Deze kerk bevindt zicht op maar 1km van waar we normaal zouden trouwen. Ik ben in deze kerk wel gedoopt, dus er is een zeker "band", maar ik had het toch liever anders gezien. Spijtig, maar het kan nu niet anders . groetjes
|
|
Deborah
20-9-2013
|
2-2-2012 10:42:13
Ik ben al blij dat jullie een andere kerk hebben gevonden. En zoals je zegt is er ook wel een soort 'band' met deze kerk!
Maar, wie weet, zijn de werken al gedaan tegen dat jullie gaan trouwen...
Alvast heel veel geluk & succes met het verder regelen en plannen van jullie huwelijk!
Grtjs
|
|
Sandra
7-9-2012
|
2-2-2012 13:43:50
Hey Lotte,
Oh, tis dus toch Droeshout geworden...jammer, maar helaas...veel kan je er niet aan doen natuurlijk. Droeshout is ook wel een mooie kerk vind ik ;-) en als het maar 1km verder is, zullen de mensen die van plan waren te komen kijken...die kilometer verder ook wel trotseren ;-)!
Schitteren ga je zowiezo doen, ben er zéker van!! Dus kopje op...af en toe gaat er is iets mis! (wij zitten momenteel ook ineens zonder ceremoniewagen...maar bon, alles komt goed!!)
groetjes!
|
|
Lotte
23-6-2012
|
2-2-2012 14:06:38
Hey Sandra, dat is waar, het is een mooie kerk. Ik probeer nu ook de goeie kanten te zien: - de kerk is groter, waardoor het gangpad langer is en mijn "intrede" langer zal duren - naar het schijnt ligt er een vaste rode loper (moeten we dan ook niet betalen) - de foto's zullen mooier zijn (geen stellingen, kruiwagens op de achtergond) Nog veel succes met je zoektocht naar een nieuwe suitewagen! grts Lotte
|
|
Sandra
7-9-2012
|
2-2-2012 14:23:50
Voilà, uw moment van 'glorie' gaat nog eens zo mooi zijn ;-) hihi!! Ik weet het niet...ben er nog niet binnen geweest, maar als er een loper ligt is dat zeker al kostenbesparend ja! Dat is waar! minder photoshop werk voor de fotograaf ;-)! Komt allemaal goed!
Ja, mercikes...heb het 'gedelegeerd' naar mijn verloofde...kzeg ier, taakje voor jou zene ;-)!
groetjes!
|
|
|
|
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
Lillee's Land
in Tienen |
in Hasselt |
Rituelen voor mensen van nu
in Tielt |