Terug naar overzicht
Hey Tine,Wij gaan zeker het rekeningnummer vermelden want je hebt ook veel mensen die liever storten dan met het geld rond te lopen.Dus wij doen het :-)groetjesJoeri
wij gaan er ons rekeningnummer waarschijnlijk niet opzetten.maar ik zoek dus ook een origineel tekstje :-)
Wij hebben het rekeningnummer er ook op gezet (en trouwens al 2 weken voor de trouw cado's op die rekening ontvangen :-), mensen zijn er vroeg bij!)
Hoi, Ik zou toch ook het rekeningnummer vermelden hoor, anders loop je daar inderdaad met veel geld rond é.
Ik heb hier al veel gelezen dat mensen die het RN niet op de uitnodiging zetten, achteraf telefoon krijgen "stuur je RN eens door, wij schrijven liever over"wij doen het ook.
Hoi,Wij zetten ook ons RN op de uitnodiging. Ik weet nu al van bepaalde mensen dat ze liever storten.Voor de rest zetten wij gewoon/'cadaeutip: RN of een symbooltje van een envelopje.'er is te weinig plaats om een langere tekst te zetten.succes nog!
wij hebben dat op aanraden van dit forum ook gedaan : de keuze gelaten tussen ene envelopje en een storting Voordeel : je loopt met minder cash rond, de meesten hebben al gestort op voorhand dus je kan de schenkers de dag zelf al bedanken (want je hebt er altijd die veel meer geven dan het gemiddelde en omgekeerd, geloof me)Nadeel : wij hadden 4 koppels van wie we niets kregen. Die behoren bij onze closest friends en zijn over het allemaal net als wijzelf nogal vrijgevig en allesbehalve gierig dus het is daar duidelijk een misverstand à la : de ene denkt dat de andere gestort heeft en vice versa.Ik ben ervan overtuigd dat als we allemaal enveloppes zouden gevraagd hebben, ze ons niét zouden vergeten zijn. De koppels in kwestie goed genoeg kennende gaat het over een 1000 euro aan schenkingen dus tja, dat prikt toch wel een beetje...
Wij hebben gewoon helemaal onderaan onze uitnodiging in het klein een envelopje gezet met de rekeningnummer achter. Valt praktisch niet op maar het staat er wel :-). Mensen die er achter zoeken gaan het dus zeker vinden.
Wij hebben er op gezet, mocht u ons met iets willen verrassen...laat het dan op onze rekening passen....reknrwij hebben géén enkele regatieve reactie gekregen
hoi,wij hebben te weinig plaats voor een tekstje dus hebben we onderaan de uitnodiging: het "envelopje" en daarachter ... "of reknr".... (dus ze kunnen kiezen)