Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kadotip op uitnodiging

2-2-2012 10:40:47
Beste bruidjes,

wij vragen centjes als kadotip met volgend tekstje:
Mocht u ons met iets willen verrassen,
dan hopen we dat het in een envelopje zal passen.

Vermelden jullie de rekeningnummer bij op jullie uitnodiging?

Tine
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1428

Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik2-2-2012 10:51:25

Hey Tine,

Wij gaan zeker het rekeningnummer vermelden want je hebt ook veel mensen die liever storten dan met het geld rond te lopen.
Dus wij doen het :-)

groetjes
Joeri

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik2-2-2012 10:59:22

wij gaan er ons rekeningnummer waarschijnlijk niet opzetten.
maar ik zoek dus ook een origineel tekstje :-)

Sofie
11-2-2012
 Meld misbruik2-2-2012 11:03:42

Wij hebben het rekeningnummer er ook op gezet (en trouwens al 2 weken voor de trouw cado's op die rekening ontvangen :-), mensen zijn er vroeg bij!)

benita
8-9-2012
 Meld misbruik2-2-2012 11:08:39

Hoi,

Ik zou toch ook het rekeningnummer vermelden hoor, anders loop je daar inderdaad met veel geld rond é.

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik2-2-2012 11:30:41

Ik heb hier al veel gelezen dat mensen die het RN niet op de uitnodiging zetten, achteraf telefoon krijgen "stuur je RN eens door, wij schrijven liever over"

wij doen het ook.

tine
19-5-2012
 Meld misbruik2-2-2012 11:34:15

Hoi,

Wij zetten ook ons RN op de uitnodiging. Ik weet nu al van bepaalde mensen dat ze liever storten.
Voor de rest zetten wij gewoon/
'cadaeutip: RN of een symbooltje van een envelopje.'
er is te weinig plaats om een langere tekst te zetten.

succes nog!

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik2-2-2012 12:34:38

wij hebben dat op aanraden van dit forum ook gedaan : de keuze gelaten tussen ene envelopje en een storting

Voordeel : je loopt met minder cash rond, de meesten hebben al gestort op voorhand dus je kan de schenkers de dag zelf al bedanken (want je hebt er altijd die veel meer geven dan het gemiddelde en omgekeerd, geloof me)
Nadeel : wij hadden 4 koppels van wie we niets kregen. Die behoren bij onze closest friends en zijn over het allemaal net als wijzelf nogal vrijgevig en allesbehalve gierig dus het is daar duidelijk een misverstand à la : de ene denkt dat de andere gestort heeft en vice versa.
Ik ben ervan overtuigd dat als we allemaal enveloppes zouden gevraagd hebben, ze ons niét zouden vergeten zijn.
De koppels in kwestie goed genoeg kennende gaat het over een 1000 euro aan schenkingen dus tja, dat prikt toch wel een beetje...

Katrien
28-4-2012
 Meld misbruik2-2-2012 12:37:46

Wij hebben gewoon helemaal onderaan onze uitnodiging in het klein een envelopje gezet met de rekeningnummer achter. Valt praktisch niet op maar het staat er wel :-). Mensen die er achter zoeken gaan het dus zeker vinden.

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik2-2-2012 20:04:02

Wij hebben er op gezet, mocht u ons met iets willen verrassen...laat het dan op onze rekening passen....reknr

wij hebben géén enkele regatieve reactie gekregen

sander
12-5-2012
 Meld misbruik2-2-2012 20:13:30

hoi,
wij hebben te weinig plaats voor een tekstje dus hebben we onderaan de uitnodiging: het "envelopje" en daarachter ... "of reknr".... (dus ze kunnen kiezen)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info