Nu Online
Momenteel zijn er 380 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help

2-2-2012 21:13:16
hallo, ik zat overlaatst in een boekje van 'lovingyou' te bladeren, en keek naar de kleedjes, waarop mijn verloofde zei:
bah, da zie ik toch ni graag ze, dat en dat, en dat leek dus erg op mijn kleedje :s

petra
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1241

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik2-2-2012 21:15:15

U ventje gaat u fantastisch vinden in u kleedje...je zal wel zien...

Niet teveel zorgen over maken hoor..

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik2-2-2012 21:17:25

Inderdaad, maak je geen zorgen! Als jij in dat kleedje zit zal hij sowieso helemaal van gedacht veranderen en niet eens beseffen dat hij dat gezegd heeft.
Echt waar! Maak je geen zorgen!

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik2-2-2012 21:18:37

no worries, Petra, inderdaad, je ventje vindt jou zowieso de mooiste op de wereld. En kleedjes zien er in de boekjes toch altijd anders uit dan als je ze aanhebt.

petra
1-9-2012
 Meld misbruik2-2-2012 21:19:59

ik hoop het :-) was wel niet erg leuk toen hij dat zei :o dat blijft mr in men hoofd spoken, maar als ik in da kleedje zit zal hij t wel mooi vinden zeker :p

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik2-2-2012 21:20:27

hier had ik net hetzelfde.. hij keek in een boekje en daar stond mijn kleed maar dan met bruine accenten die ik totaal niet heb en hij zei daarop ook ieuw lelijk.. maarja daar ligt ik nu ook niet wakker van..

Dit komt allemaal wel dik inorde :)

groetjes

petra
1-9-2012
 Meld misbruik2-2-2012 21:22:22

ik ben al gerust als ik niet de enige ben waarbij dat gebeurt :-)
(niet dat ik dit iemand toewens hoor :p )
neen, kga me daar ni zot door laten maken

fien
12-10-2012
 Meld misbruik2-2-2012 21:36:38

je bent niet de enige hoor :-)

ik heb ook die schrik, al wat kleedjes ook getoond en hij vond ze ook niet mooi
dat van mij nog gelukkig nergens tegengekomen maar ook wat schrik van 'stel dat hij het nu niet mooi vindt"
maar denk dat je op die dag zo gaat stralen dat hij je sowieso de mooiste zal vinden!
dus geen zorgen erover maken!
groetjes

tima
8-9-2012
 Meld misbruik2-2-2012 21:37:59

dat wil niks zeggen hoor ventje had op site van PY 3 kleedjes getoond die hij super vond (ge zult daar een sexy kontje in hebben ! yeah right zeg ma kont ) Ik had al mijn twijfels want eerlijk gezegd mooie kleedjes hoor als je maat 34 en 1m80 bent maar ik een 1m59 en voorzien van ronde billen hmm twaren zo van die zijde kleedjes http://www.pierre-yves.be/fotos/Webgals/PY_bruid_web/in... laastse p laatste foto die jurk dan ook effectief gepast maar iedereen zei direct nee + ik zelf voelde me niet 100% (heb ook al kindje had en die super platte buik is long gone) . Er is een reden dat dit DE jurk was en een zelfzekere gelukkige bruid straalt zowiezo . kben zeker dat je huby to be je schitterend zal vinden

petra
1-9-2012
 Meld misbruik2-2-2012 21:55:11

blij te horen :-) en idd, kheb de jurk gekozen waar ik mooi in was,
en dus ook ni dik in leek ofzo
dus zal er wel goed uitzien, zeker met n laagj make up hihi

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik2-2-2012 22:57:44

Dat wil echt niks zeggen :) Als ik terugdenk aan de eerste keer dat ik een kleedje ging zoeken amai! Ten eerste waren we mijn jurk gewoon overgeslagen, het viel ons gewoon niet op. Toen de verkoopster het voorstelde, dacht ik dat het echt niks zou worden. Je kan het gewoon niet weten hoe het zal zijn op je lichaam. En als een vrouw dat al niet weet over zichzelf, zal een man het al zeker niet weten ;D Hij zal je trouwens sowieso prachtig vinden want hij houdt zoveel van jou dat hij met je wilt trouwen ;)

Sofie
30-4-2011
 Meld misbruik3-2-2012 7:55:39

Di wil inderdaad niks zeggen.
Toen ik met mijn ventje naar een trouwbeurs was geweest ,had hij een kleedje gezien waar hij direct verkocht van was, paar maanden later ben ik dan kleedjes gaan passen, en vond niks naar mijn zin, had van te voren gezegd dat ik dat 1ne kleed dat hij zo mooi vond pas als laatste ging passen, en want bleek, het was fantastisch mooi! dus ik zo fier als een gieter want eigenlijk had mijn ventje zonder het te weten mijn bruidskleed gekozen...
een dikke 3 weken voor onze trouw zat hij in een boekje te bladeren, en kwam terug op dat kleed waarop hij zei: wel ik vind het nog altijd een prachtig kleed, maar niet voor een bruid... de zakte de grond onder mijn voeten weg....
3 weken waarin ik elke dag ongelukkig rond liep, uit schrik dat hij helemaal niet blij zou zijn... tot hij daar stond, ik deed de deur open, en zijn geluk kon niet op!!
hij vond het fantastisch! zo zie je maar!!

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik3-2-2012 7:58:44

Niets van aantrekken Petra. Op foto vind ik mijn kleedje zelf lelijk maar als ik het aantrek dan vind ik het prachtig.
Wedden dat je verloofde er in september ook zo over denkt?

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik3-2-2012 9:22:38

Sorry dat ik t zeg maar 't is ne vent.
Je zou -bij manier van spreken- in een wit joggingspak mogen gaan en hij zou u nog beeldig vinden!! (mss een beetje gek maar dat doet er hier niet toe :p)

Ik ben er zeker van dat het prachtig zal zijn en dat hij u verrukkelijk zal vinden!

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik3-2-2012 9:38:42

Hey,

Moest hij weten dat hij het reeds gezegd heeft zou hij zich super schuldig voelen....
Want mooi zal hij u zowizo vinden...
of het moet natuurlijk zijn dat je iets super extravagant hebt en hij heel klassiek graag ziet...

maar vermoed dat dit niet het geval is....

alvast veel succes en mooi zal hij u zeker vinden ....

De dag alleen al maakt zoveel los, en jij bent zijn ware dus!!

Groetjes Ellen

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik3-2-2012 12:13:53

No worries! Als jij overtuigd bent van je keuze, dan zal ook je verloofde je prachtig vinden! Als je straalt en leuk staat met het kleed zal dit het enige zijn dat hij ziet! Jij in je mooie jurk! Mijn vriendin die vorig jaar huwde, haar kleedje vond ik ook nie super in de boekjes (zij zelf trouwens ook niet maar het was op aanraden van de verkoopster dat ze het toch gepast heeft)tot je haar zag! Prachtig! Veel mooier dan in de boekjes! Gebeurt toch heel vaak dat je kleren eerst eens moet aanzien vooraleer je kan zeggen mooi of niet... :-)

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik3-2-2012 18:19:24

mijn vriend wou helemaal niets tegen mij zeggen van wat hij wel of niet mooi vond. hem uiteindelijk toch zo ver gekrege... toen ik deze jurke aantrok in de winkel bleek het oké maar een ander kleed was wauw! we zullen wel zien ... hij zegt nu al dat hij zeker weet dat ik ga stralen !

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik3-2-2012 21:10:53

Hoi,

Ik zou me daar geen zorgen over maken... In een boekje, op een foto, of op een kapstok ziet dat er helemaal anders uit...
Toen ik voor de 2de maal mn kleedje ging passen, maar met mn broer mee dan, reageerde hij schuddend van nee toen hij het op de kapstok zag.
Hij vond het echt niet mooi, en ook niet voor mij geschikt...
Maar eens ik het aandeed begon mijn oooo zo stoere broer lichtjes te huilen, en keek hij vol emotie en fierheid naar mij.
En dat kun je niet faken... Dus komt zeker in orde!!
Don't worry...

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info