Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitekledij mama en schoonmama gekozen!

4-2-2012 15:48:20
Hey collegaatjes!

Even mijn vreugde delen!

Zonet hebben we op 2u tijd de suitekledij van de mama en de schoonmama gekozen!! En (een beetje tot mijn verbazing want we hebben niet altijd dezelfde smaak) ik vind het prachtig!! En zij zelf natuurlijk ook ;-).

Had nooit verwacht dat we het zo snel zouden vinden! Net zoals bij mijn kleedje en mijn toekomstige zijn kostuum zijn we hiervoor naar Pierre Yves in Aalst gegaan en opnieuw waren ze supervriendelijk en was niets hen teveel! We zijn (weer) niet op onze andere afspraken geraakt, het was gewoon af! ;-)

Groetjes,

Evelien

Evelien
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1002

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik4-2-2012 16:29:19

Leuk, hé! Mijn mama heeft vandaag ook haar suitekleed besteld. We zijn bij een ontwerpster langsgeweest en van een bestaand model hebben we, met een paar aanpassingen, een uniek kleedje gemaakt. We zijn er zeer tevreden mee! De schoonmoeder heeft nog niets, maar zij lijkt ook niet echt geïnteresseerd...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-2-2012 17:26:39

Hey Evelien!

Amai, snel gekozen!! :-)
Super en toch weer belangrijk 'vinkje' gezet op je 'to do' lijstje!!

groetjes!

freyja
30-6-2012
 Meld misbruik4-2-2012 20:27:39

Super!
Wij moeten ook binnenkort eens "op jacht".
Mag ik vragen vanaf welke prijscategorie de suitekleedjes bij Pierre Yves beginnen? En hb

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik5-2-2012 9:40:25

De prijs van de meeste kleedjes ligt tussen 500 en 700 eur maar mijn mama heeft ook een prachtig kleedje aangehad van de nieuwe collectie van Marylise en dit was "maar" 320 eur, dus er is wat vanalles :-). Dat kleedje heeft zij uiteindelijk niet gekozen omdat het toch wel wat te jong was voor haar (meer iets voor een 20 à 30-ger) en dit meer bij haar paste, maar het was ook supermooi :-).

Ze hebben nu allebei gekozen voor Linea Rafaelli ;-).

Groetjes!

Evelien

freyja
30-6-2012
 Meld misbruik5-2-2012 18:26:19

Bedankt Evelien,

Ben wel benieuwd wat ze gekozen hebben eigenlijk!
Ik zie trouwens net dat een deel van mijn berichtje niet doorgekomen was:
Hebben ze wat keuze wat betreft kleedjes/rokken tot net onder de knie? Of is het ofwel boven de knie ofwel volledig lang...? (Voor dat eerste vinden ze zich namelijk te oud, en dat laatste zien ze ook niet goed zitten, hoewel ik wel graag zou hebben dat ze in 't lang zijn)

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik5-2-2012 18:41:35

Hey Freyja,

Heb de kleedjes nog niet teruggevonden in de catalogus, dus kan niet onmiddellijk tonen wat ze hebben.

Ze hebben bij Pierre Yves veel keuze in kleedjes/rokken tot net onder de knie! Wij waren ook daarnaar opzoek en ik denk dat de meerderheid van de suite-kledij die lengte had. Ze hebben natuurlijk ook wel heel wat lange jurken tot op de grond maar dat zagen ze hier ook niet echt zitten (en ik eigenlijk ook niet, vind het wel leuk om de enige "in het lang" te zijn ;-)). Van kleedjes tot boven de knie waren er niet echt veel aanwezig, heb er misschien een 5-tal gezien. Nu ja, alle kleedjes konden ook wel ingekort worden, vandaar dat ze meestal in "net onder de knie"-lengte gemaakt worden, dan zijn aanpassingen altijd nog mogelijk ;-).

Mijn mama en schoonmama hebben gekozen voor een sober model kwa print maar wel in een flashy kleurtje, dus dit wordt volgens mij heel mooi op de foto's ;-).

Groetjes!

Evelien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...